Marketing megjelenése a social médiában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Turós Alexandra Linda
További közreműködők: Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:internetes reklám(ok)
internetmarketing
kutatási eredmények
kutatási módszerek
online reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37743
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatomban a marketing megjelenési formáit vizsgálom magyarországi viszonylatban a social média platformokon, statisztikai adatok értékelésével.Szakmai gyakorlatommal kötöm össze a dolgozatot melyet egy reklámügynökségnél töltöttem, social média marketing gyakornok pozícióban. Kutatásom részeként interjút készítettem a cég  közösségi média platformokért felelős egyik munkatársával.A témakörrel kapcsolatban a magyar és angol nyelvű szakirodalmon kívül internetes forrásokat vizsgáltam, valamint primer kutatást készítettem, hogy a legfrissebb adatokat felhasználhassam.Az online kutatás eredményeinek kiértékelése alapján bizonyítom, hogy a különböző korosztályok melyik platformot használják leggyakrabban, melyik platformokon jönnek velük szembe legsűrűbben hirdetések, valamint, hogy ezek által a hirdetések által eladható-e nekik az adott termék / szolgáltatás.