A színek szerepe a reklámokban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Eszter
További közreműködők: Hamburger Béla
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:reklám
színek
reklámlélektan
marketing
kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/3776
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat a színek reklámokban betöltött szerepét komplexen, több oldalról megközelítve mutatja be. A színek fizikai hátterének bemutatása után részletesen elemzi a színek élettani és érzelmi hatását, továbbá gazdag szimbolikus jelentéstartalmát. Gyakorlati példákkal támasztja alá a színek reklámokban betöltött szerepét. Alapvetően a szekunder kutatásra épít, de ezt kiegészíti egy primer megkérdezéses vizsgálattal. A primer kutatás arra keresi a választ, hogy a csomagolás színezése hogyan befolyásolja az adott termék tulajdonságainak előzetes megítélését.