Vevői elégedettségmérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Roll-Lamell Kft.-nél
Saved in:
Main Author: | Szabóné Szalai Ágnes |
---|---|
Other Authors: |
Krajcsák Dr. Zoltán
Milosevics Natália |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | lojalitás réselemzés Rooll-Lamell Kft. szolgáltatás szolgáltatásminőség teljesítmény vevői elégedettség index vevők |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37988 |
Similar Items
Vevői elégedettségmérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében
: Montovay Balázs Tibor
: Montovay Balázs Tibor
Ügyfél-elégedettség mérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. esetében
: Resze-Horváth Orsolya Anna
: Resze-Horváth Orsolya Anna
A vevői elégedettségmérés, mint a vállalati siker kulcsa - autóipari szervezetek által alkalmazott elégedettségmérési módszertanok összehasonlító elemzése
: Karnis Imola
: Karnis Imola
Edelmann Hungary Packaging Zrt. jövőbeni gépberuházásainak bemutatása és a kiszolgálás színvonalának javítása a vevői igény jobb kielégítése érdekében
: Józsa Krisztina
: Józsa Krisztina
Beszerzési stratégia megváltoztatása a vállalati teljesítmény javítása érdekében
: Pihaj Anna Rebeka
: Pihaj Anna Rebeka
Projektmenedzser motivációs eszközei a projekt team tagok teljesítményének javítása érdekében
: Bucsi Balázs Bence
: Bucsi Balázs Bence
Projektmenedzser motivációs eszközei a projekt team tagok teljesítményének javítása érdekében
: Fröhlich Bálint Benedek
: Fröhlich Bálint Benedek
Die Rolle der Tiere im Tourismus
: Jarzombek Jan
: Jarzombek Jan
„Mindenre van kész ötlete?!" avagy A Praktiker lehetséges marketing tevékenysége az üzleti atmoszféra javítása érdekében
: Puskás Ágnes
: Puskás Ágnes
Die Rolle von Weintourismus in der burgenländischen Weinregion
: Gazsó Zita
: Gazsó Zita
A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső(?)oktatásban Szolgáltatásminőség modellek elemzése - nemzetközi kitekintés
: Heidrich Balázs
Published: (2009)
: Heidrich Balázs
Published: (2009)
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007)
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007)
Versenyképességi stratégia javítása Magyar és magyar Kft.-nél
: Milcsevics Irén
: Milcsevics Irén
Digitális megoldások a vállalati folyamatok könnyítése/hatékonyság növelése érdekében
: Kis Csaba
: Kis Csaba
Fenntartható megoldások és termékek szerepe a bolygónk megóvása érdekében
: Eipl Noémi
: Eipl Noémi
Die wirtschaftliche Rolle und Herausforderungen der Automobilindustrie in Baden-Württemberg
: Zsludov Tamás
: Zsludov Tamás
Szolgáltatásminőség és vevőelégedettség a személyi edzői szolgáltatásban
: Kocsis Erika
: Kocsis Erika
Az Audmax Kft. részére végzett piackutatás, vevői elégedettség vizsgálata
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Szimulációs modell tervezése a vállalkozásokhoz kapcsolódó logisztikai folyamatok hatékony újraszervezése érdekében
: Szabó Károly
Published: (2024)
: Szabó Károly
Published: (2024)
A bázisolaj és viasz értékáram optimalizálása a MOL-nál, a vevői elégedettség növelése érdekében
: Pintér Márton
: Pintér Márton
A Rolling Stones és a Sex Pistols médiabotrány-stratégiájának összehasonlítása
: Puskás Réka Barbara
: Puskás Réka Barbara
Die Rolle der Interkulturelle Kompetenz in der Hotellerie und in dem Geschäftsleben
: Burgert-Vecsey András Dénes
: Burgert-Vecsey András Dénes
Die Welt der Formula Student und deren Rolle im Tourismus
: Ruszthi Csilla
: Ruszthi Csilla
Az Aquincum Hotel Budapest bemutatása és szolgáltatásminőség vizsgálata
: Greksa Viktória
: Greksa Viktória
Fogyasztói elégedettség és szolgáltatásminőség értékelésének mérése a hulladékgazdálkodásban
: Rákóczy Zsuzsanna Éva
: Rákóczy Zsuzsanna Éva
Vevői göngyölegkezelés problémái a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Németh Evelin
: Németh Evelin
Raktározási informatikai rendszer javítása IT a SUEZ WTS-nél
: Somogyi Balázs
: Somogyi Balázs
Készletgazdálkodás hatékonyságának javítása a ContiTech Fluid Automotive Hungária Kft-nél
: Himmer Dávid Ádám
: Himmer Dávid Ádám
A gyűjtő árúszállítmányozási szolgáltatás minőségének javítása a Waberer’s Network Kft.-nél
: Szlaukó Eszter Boglárka
: Szlaukó Eszter Boglárka
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté
: Fekete Roland Máté
A szolgáltatásminőség megőrzése generációváltás során egy családi cukrászda esetében
: Koronczy Gergely Csaba
: Koronczy Gergely Csaba
Szolgáltatásminőség mérése a DHL Global Forwarding légi export osztályán
: Varga Petra
: Varga Petra
Az éttermi arculat és az elvárt szolgáltatásminőség összefüggéseinek vizsgálata
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
EDI kapcsolat kialakítása vevői oldalon a Flextronics International Kft.-nél
: Kerkai Szilárd
: Kerkai Szilárd
Die Rolle des Tourismus in der Geschäftssphäre - Die Banketttätigkeit des wienerischen Kempinski Hotels
: Petrovics Dániel
: Petrovics Dániel
Die Rolle und Strategie des persönlichen Verkaufs und seine Erscheinung im Neuwagenverkauf
: Takács Emese
: Takács Emese
Kiszolgálási színvonal javítása különös tekintettel a készletgazdálkodásra, az Omixon Biocomputing Kft-nél
: Haraszti Péter
: Haraszti Péter
A szolgáltatásminőség értelmezésének különbségei - percepcióvezérelt szolgáltatások minőségmodellje kialakításának első lépései
: Réthi Gábor, et al.
Published: (2014)
: Réthi Gábor, et al.
Published: (2014)
Fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség értékelésének mérése a Budget Autókölcsönzőnél
: Márton Marcell István
: Márton Marcell István
Jogdíjak és műsordíjak tervezése a TARR Kft-nél
: Hurtony Krisztina
: Hurtony Krisztina
Similar Items
-
Vevői elégedettségmérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében
: Montovay Balázs Tibor -
Ügyfél-elégedettség mérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. esetében
: Resze-Horváth Orsolya Anna -
A vevői elégedettségmérés, mint a vállalati siker kulcsa - autóipari szervezetek által alkalmazott elégedettségmérési módszertanok összehasonlító elemzése
: Karnis Imola -
Edelmann Hungary Packaging Zrt. jövőbeni gépberuházásainak bemutatása és a kiszolgálás színvonalának javítása a vevői igény jobb kielégítése érdekében
: Józsa Krisztina -
Beszerzési stratégia megváltoztatása a vállalati teljesítmény javítása érdekében
: Pihaj Anna Rebeka