A Raiffeisen Bank Frontend rendszerének bemutatása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tőkei Bálint
Other Authors: Terjéki Dávid
Kulcsszavak:banki rendszerek
bankügy
banküzletek
Frontend
javaslatok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38000

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg38000
005 20211105130521.0
008 211105suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tőkei Bálint 
245 1 2 |a A Raiffeisen Bank Frontend rendszerének bemutatása  |c Tőkei Bálint  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a ÖSSZEFOGLALÁS A Raiffeisen bank, Magyarország egyik legnagyobb pénzügyi szervezete. Elődjét, az Unicbankot 1986 végén alapították, jelenlegi nevét 1999 óta viseli. A magyar pénzügyben rengeteg befolyással rendelkezik, mivel a magyar pénzügyi piac egyik meghatározó szereplője. A magyar pénzügyi szférában a bank egy képzeletbeli mércén a felső, és középmezőny között foglalna helyet, köszönhetően stabil alapjainak, melynek köszönhetően napjainkban az egyik legjobb választás e pénzügyi intézet szolgálatait igénybe venni. A bank különböző pénzügyi lehetőségeket kínál magánszemélyek, prémium ügyfelek, és cégek számára is, illetve híres a marketingjéről, sokszínű ajánlatairól. Személyi kölcsönök, hitelek, átutalások intézése akár a bankban, akár interneten keresztül, a lehetőségek szinte korlátlanok az ügyfelekkel szemben. Ezek a folyamatok a legtöbb alkalommal a Raiffeisen Frontend rendszerén keresztül történnek, ami a bank internetes munkaportálja. Itt lehet mindent hitelesíteni, szerkeszteni, ami a banki folyamatokhoz szükséges. Maga a rendszer egy teljes egészében kiforrott portál, ahol a szükséges feladatokat pillanatok alatt el lehet végezni, ezzel lehetővé téve a gördülékeny ügyintézést az ügyfelekkel, és munkatársakkal szemben. Egy frontend rendszer a fióki műveletek folyamataira van optimalizálva, ezáltal megkönnyíti egy bank általános működését. A mai pénzügyi világban, a bankok számára egy jól megírt frontend rendszer nélkülözhetetlen, hiszen nagyban megkönnyíti egy banki fiók működését, és stabil alapokat nyújt ahhoz, hogy munkáikat el tudják látni a pénzügyi szféra dolgozói, a lehető legkevesebb idő alatt. Dolgozatomban be szeretném mutatni, hogyan lettem pár hónap alatt egy banki fiók egyik mozgatórugója, akire egyre több, és több feladatot bíztak rá. Szeretném bemutatni, hogy e feladatokkal hogyan járultam hozzá a fiók működéséhez, miket tanultam meg egy ekkora pénzügyi szervezet működéséről, részletezni szeretném, hogy a feladatok, melyeket napi szinten elvégeztem, hogyan épülnek fel, miként járulnak hozzá a bank gördülékeny működéséhez, és szeretném elemezni a rendszer hibáit, hogy miképpen lehetne létrehozni egy stabilabb, megbízhatóbb rendszert, akár csak pár egyszerű lépéssel. Záródolgozatom célja a Raiffeisen Frontend rendszerének bemutatása, kiemelve előnyeit, hiányosságait, illetve fejlesztési javaslatok megfogalmazása a rendszerrel kapcsolatban. Az alkalmazások hibáinak feltárása, elemzése, és a lehetséges átalakítások/fejlesztések feltárása. Hogyan épül fel egy Frontend rendszer egy pénzügyi intézeten belül? Milyen feladatokat lát el egy ilyen rendszer egy bank napi működésében? Mik a gyenge pontjai egy ilyen rendszernek? Hogyan lehetne e hibás részeket fejleszteni? Hogyan lehetne jobban optimizálni a rendszert? Többek között ezekre a kérdésekre szeretnék választ adni záródolgozatom által, miután megismerem a bank rendszereinek működését 
695 |a banki rendszerek 
695 |a bankügy 
695 |a banküzletek 
695 |a Frontend 
695 |a javaslatok 
700 1 |a Terjéki Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38000/1/T%C5%91kei-B%C3%A1lint-Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat-Q1S1UM-1%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38000/2/%C3%96sszefoglal%C3%A1s%20T%C5%91kei%20B%C3%A1lint%20Q1S1UM.pdf  |z Dokumentum-elérés