A Magyar Telekom momentumalapú proaktív értékesítési tevékenységének értékelése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Semler Anna
További közreműködők: Garamvölgyi András
Kovács Dr Endre
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Adatvizualizáció
gazdaságinformatika
kampányok
marketingkommunikáció
üzleti intelligencia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38076
Leíró adatok
Kivonat:A momentumalapú proaktív értékesítési tevékenység a Magyar Telekom egyik folyamatosan futó, különböző funkciókat ellátó, meglévő ügyfeleket megszólító marketing kampánya. A dolgozatban a kampány teljesítménye mellett az elmúlt időszakban bevezetett hatékonyságát növelni kívánó fejlesztések, és a 2020-as évet általánosan befolyásoló koronavírus hatásait is vizsgálom. Az Oracle SQL és Power BI eszközök segítségével megvalósított elemző visszamérés interaktív és felhasználóbarát, a korábbi részleges megoldásokkal szemben a jövőben is teljeskörű visszamérést biztosít.