Esélyteremtés és felzárkóztatás a XXI. században - avagy a hátrányos helyzet pedagógiája
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | pedagógia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38248 |
MARC
LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | dolg38248 | ||
005 | 20211220120317.0 | ||
008 | 211220suuuu hu o 000 hun d | ||
040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
041 | |a hu | ||
100 | 1 | |a Kupsza Tamás | |
245 | 1 | 0 | |a Esélyteremtés és felzárkóztatás a XXI. században - avagy a hátrányos helyzet pedagógiája |c Kupsza Tamás |h [elektronikus dokumentum] |
520 | 3 | |a A dolgozat fő célkitűzései közt szerepel, hogy napjaink egyik kardinális problémáját, a hátrányos helyzetet (továbbiakban HH) és az annak mérséklésére irányuló, az esélyegyenlőséget elősegítő pedagógiai módszereket kutassa, vizsgálja. Kiemelt figyelmet fordít a fogalom tisztázására, a történelmi áttekintésre, a HH tényének megállapítására, és mindezeken túl szerepet kap a törvényi háttér is. Fontos kérdésköre a szegregáció, az integráció, az inklúzió. Bemutatja az etnikai kisebbség helyzetét, rávilágít az iskolai sikertelenség okaira és taglalja a korábban említett szegregációt hazai viszonylatokban. | |
695 | |a pedagógia | ||
700 | 1 | |a Farkas Dr. Julianna |e ths | |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38248/1/Kupsza_Tam%C3%A1s_KVIK.pdf |z Dokumentum-elérés |