A Budapesti Gazdasági Egyetem és a hallgatók közötti kommunikáció vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
További közreműködők: | |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | felsőoktatás felsőoktatási marketing hallgatók vizsgálata marketingkommunikáció médiafogyasztás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38271 |
MARC
LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | dolg38271 | ||
005 | 20211220131604.0 | ||
008 | 211220suuuu hu o 000 hun d | ||
040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
041 | |a hu | ||
100 | 1 | |a Rappay Bence Zsolt | |
245 | 1 | 2 | |a A Budapesti Gazdasági Egyetem és a hallgatók közötti kommunikáció vizsgálata |c Rappay Bence Zsolt |h [elektronikus dokumentum] |
520 | 3 | |a A hazai rendszer átalakítása alatt, egyszerre szélesedett ki a hagyományos egyetemek és az alkalmazott tudományok egyeteme címmel rendelkező felsőoktatási intézmények általános feladatskálája és képzési portfóliója, amelyeknek elsődleges célcsoportja lett a hallgatók közössége. A széles feladatkörök és a folyamatos változások közben az egyetem-hallgató közötti kommunikáció is jelentős átalakulásokon esett át. Egyetemi hallgatóként folyamatosan találkozok a problémával, miszerint a hozzám hasonló 18-25 éves egyetemista korosztály – kiemelten a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatói –, az egyetemi kommunikációt illetően, nehezen érhetőek el mind az offline mind az online felületeken. Az intézményen belüli marketingkommunikáció stílusának, üzenetének és helyének meghatározását nehezíti, hogy a teljes célközönsége további életstílus-csoportokra és szcénákra bonthatóak, akik különbözően reagálnak a befogadott információkra. Mindezek mellett, az Egyetem karai is különböző tulajdonságokkal, speciális hallgatói körökkel rendelkeznek, így a teljes egyetemi kapcsolattartást befolyásolva. Kutatási kérdéseimben azt teszem fel, hogy „egyeznek-e az Egyetem által használt kommunikációs csatornák a hallgatók által preferált csatornákkal?” illetve, hogy „milyen fontos a közösségi média szerepe a hallgatók tanulmányi és szabadidős tevékenységeikhez köthető információszerzésben?”. Primer kutatásomban kvantitatív kutatást végeztem, kérdőíves felmérés segítségével és ezt megfigyeléssel tarkítottam. Dolgozatomban a kérdőív jelenleg részeredményeket elemeztem, melyek reprezentatívak, azonban a kutatás tényleges lezárására később kerül sor. | |
695 | |a felsőoktatás | ||
695 | |a felsőoktatási marketing | ||
695 | |a hallgatók vizsgálata | ||
695 | |a marketingkommunikáció | ||
695 | |a médiafogyasztás | ||
700 | 1 | |a Oravecz Titanilla Éva |e ths | |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38271/1/Rappay_Bence_Zsolt_KKK.pdf |z Dokumentum-elérés |