Elektronikus zene profilú klub üzleti és marketing terve
Saved in:
| Main Author: | Zádori László |
|---|---|
| Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
| Format: | Thesis |
| Published: |
2014
|
| Kulcsszavak: | Üzleti terv Marketing terv Zenei klub |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38381 |
Similar Items
Speciális profilú kisvállalkozás működésének vállalatgazdasági elemzése
: Boznánszky Gábor
: Boznánszky Gábor
A Veszprém Röplabda Klub marketing tevékenységének elemző bemutatása
: Takács Olivér
: Takács Olivér
Egy speciális profilú vállalkozás humánerőforrás gazdálkodásának elemző bemutatása
: Fridez Olivia
: Fridez Olivia
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei az elektronikus zene világában
: Oláh Tímea
: Oláh Tímea
Egy új integrált rendszer bevezetése különböző méretű, profilú vállalkozásoknál
: Tari Adrienn
: Tari Adrienn
Csehország, Olaszország, Magyarország; három golf klub marketing tevékenységének az összehasonlítása
: Papp Zsófia
: Papp Zsófia
A Római Klub múltja, jelene és jövője
: Radó Katalin
: Radó Katalin
FMCG-profilú bolt bővítési lehetőségeinek elemzése. A fejlesztési projekt bemutatása.
: Dömők Judit
: Dömők Judit
Hazai színházak kultúrafogyasztásának változásai kínálati szempontból-Eltérő profilú színházak példáján
: Magyar Zsófia
: Magyar Zsófia
A digitális zene terjesztése marketing szempontból
: Kuti Csaba
: Kuti Csaba
Sportegyesületek marketing tevékenységének elemezése, az Óbudai Kaszások Kosárlabda Klub példáján keresztül
: Tiba János
: Tiba János
Az RTL KLub arculati elemeinek bemutatása és elemzése
: Kádár-Gál Dóra
: Kádár-Gál Dóra
Az üzleti terv készítésének módszerei, értékelési szempontjai egy konkrét üzleti terv összeállításán keresztül.
: Orosz László
: Orosz László
Lovasbolt üzleti terve
: Szilágyi Bendegúz
: Szilágyi Bendegúz
A zene befolyásoló ereje márka és zene kapcsolata a magyar fogyasztók szemszögéből
: Bognár Kata
: Bognár Kata
Nativus divatmárka marketing stratégiai elemzése és üzleti terve
: Sánta Nikolett Cintia
: Sánta Nikolett Cintia
Az RTL Klub értékének alakulása a magyar média környezetben
: Liszkai Katalin
: Liszkai Katalin
Idolok és zene Marketingkommunikációs stratégiák a japán piacon
: Nemes Márton Dénes
: Nemes Márton Dénes
Zene, és testi-lelki egészség
: Lovas Zsanett
: Lovas Zsanett
Egy főzőiskola üzleti terve
: Császár Franciska
: Császár Franciska
Mocorgó szolgáltatóház üzleti terve
: Lázár Ildikó
: Lázár Ildikó
Induló vállalkozás üzleti terve
: Budai Eszter Katalin
: Budai Eszter Katalin
A Renka Üzleti Terve
: Lazaridou Alexandra Yvonni
: Lazaridou Alexandra Yvonni
Járművizsgáló állomás üzleti terve
: Szeri István
: Szeri István
Az RTL Klub marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata a legújabb sorozatán keresztül
: Kiss Réka Eszter
: Kiss Réka Eszter
Zene, ipar. A siker ára
: Lőrincz Orsolya
: Lőrincz Orsolya
A zene, mint pénzkeresési forma
: Szabó Botond
: Szabó Botond
Üzleti terv készítésének módszerei, értékelési szempontjai egy konkrét üzleti terv összeállításán keresztül
: Szabó Bence
: Szabó Bence
A zene hatása a fogyasztói magatartásra és a reklámiparra
: Tamasik Péter László
: Tamasik Péter László
Sportvállalkozások, sportegyesületek helyzete hazánkban Két Veszprém megyei labdarúgó klub mintáján bemutatva
: Gráczer Zoltán
: Gráczer Zoltán
Internetes szolgáltatás indításának üzleti terve
: Kuli Zsófia
: Kuli Zsófia
Sophie Nasi Boltjának üzleti terve
: Simonek Zsófia
: Simonek Zsófia
Similar Items
-
Speciális profilú kisvállalkozás működésének vállalatgazdasági elemzése
: Boznánszky Gábor -
A Veszprém Röplabda Klub marketing tevékenységének elemző bemutatása
: Takács Olivér -
Egy speciális profilú vállalkozás humánerőforrás gazdálkodásának elemző bemutatása
: Fridez Olivia -
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei az elektronikus zene világában
: Oláh Tímea -
Egy új integrált rendszer bevezetése különböző méretű, profilú vállalkozásoknál
: Tari Adrienn