Marketingkampányok a telekommunikációs vállalatok versenyében
Elmentve itt :
Szerző: | Bálint Patrik |
---|---|
További közreműködők: |
Eckert Bálint
Schmidt Péter |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | 7P modell célpiac marketing marketing-kampány marketingkommunikáció mobil távközlés online marketing SWOT-elemzés távközlési piac telekommunikáció vállalati marketing stratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38424 |
Hasonló tételek
Legjobbnak lenni a legnagyobbak között. Avagy mindennapos benchmarking a bevásárlóközpontok versenyében
: Mózes Zsófia
: Mózes Zsófia
A telekommunikációs vállalatok felelősségvállalása Magyarországon
: Kelemen Henrietta
: Kelemen Henrietta
Mobil telekommunikációs vállalatok hálózatmodernizációs stratégiáinak elemzése
: Liki Norbert József
: Liki Norbert József
Magyarországon jelenlévő telekommunikációs vállalatok marketingstratégiája, a Vodafone szemszögéből
: Varga Péter
: Varga Péter
A társadalmi felelősségvállalás vizsgálata a magyarországi telekommunikációs vállalatok gyakorlatában
: Gál Judit Gyopár
: Gál Judit Gyopár
Piacvezető telekommunikációs vállalatok jövedelmezőségi és hatékonysági mutatóinak összehasonlító elemzése
: Csekei Boglárka
: Csekei Boglárka
A magyarországi CSR gyakorlata a hazai telekommunikációs vállalatok és áruházláncok tükrében
: Torma Orsolya
: Torma Orsolya
Mi alapján választanak az emberek maguknak telekommunikációs szolgáltatót, avagy miért ekkora Magyar Telekom előnye a telekommunikációs piacon
: Katona Patrik
: Katona Patrik
A telekommunikációs szektor fejlődése, hatása a gazdaságra, logisztikára
: Horváth Patrik
: Horváth Patrik
A telekommunikáció érzelmi hatásai
: Horváth Anna Laura
: Horváth Anna Laura
A zöld iroda koncepció, mint a CSR egyik lehetséges eszközének vizsgálata a telekommunikációs vállalatok gyakorlatában
: Gál Judit Gyopár
: Gál Judit Gyopár
Ügyfélmenedzsment a hazai telekommunikációs piacon
: Lőrincz Dóra
: Lőrincz Dóra
Banki és telekommunikációs adattárház modellezés
: Petró Ádám
: Petró Ádám
Archiválás egy telekommunikációs vállalat életében
: Telek Szabolcs
: Telek Szabolcs
General Electric és a céges telekommunikáció folyamatai, hatékonyságuk növelése
: Samu Dániel Bálint
: Samu Dániel Bálint
Trendek a telekommunikációs piacon mobilinternet és okostelefonok elterjedése
: Liki Norbert József
Megjelent: (2013)
: Liki Norbert József
Megjelent: (2013)
Ügyfélszintű megtérülés számítás a telekommunikációs iparágban
: Matiscsák László
: Matiscsák László
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit
: Domján Brigitta Judit
Telekommunikációs eszközök használatának módszertana az oktatásban
: Nagy Roland
: Nagy Roland
Két telekommunikációs nagyvállalat CRM rendszerének összehasonlítása
: Nagy Norbert Marcel
: Nagy Norbert Marcel
Employer branding stratégiák vizsgálata a Magyarországon jelen lévő telekommunikációs vállalatok körében és azok hatása a Z generációs munkavállalókra
: Bárándy Anett
: Bárándy Anett
Lustaság, lojalitás, hűség? - Vevőmegtartás a telekommunikációs szektorban
: Mécs-Berta Nóra
: Mécs-Berta Nóra
Egy telekommunikációs vállalat adózási kihívásai nemzetközi viszonylatban
: Blaskó Benjámin
: Blaskó Benjámin
Teljesítménymutatók értékelése egy telekommunikációs vállalat telefonos ügyfélszolgálatán
: Vojter Noémi
Megjelent: (2023)
: Vojter Noémi
Megjelent: (2023)
Telekommunikációs kampányok elemzése a magyar demográfiai viszonyok tükrében
: Pethes Barbara
: Pethes Barbara
A jelöltélmény vizsgálata egy telekommunikációs vállalat dolgozóin keresztül
: Szvitek Csilla
: Szvitek Csilla
Telekommunikációs M&A trendek vizsgálata konkrét vállalatértékelés bemutatásával
: Berki Adrienn
: Berki Adrienn
A hazai telekommunikációs szektor három óriásának összehasonlító elemzése
: Vasicsek János
: Vasicsek János
Az ügyfélélmény-menedzsment kihívásai egy nemzetközi telekommunikációs vállalatnál
: Demeter Dávid
: Demeter Dávid
A panaszkezelés szerepe a vevői elégedettségben a telekommunikációs szektorban
: Nagy Petra
: Nagy Petra
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Marton Balázs
: Marton Balázs
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Vass Zsófia
: Vass Zsófia
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Lovas Tibor
: Lovas Tibor
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Zombor Gábor
: Zombor Gábor
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Zombai Levente Zoltán
: Zombai Levente Zoltán
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Tarpai Gréta Lilla
: Tarpai Gréta Lilla
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Varga Dániel
: Varga Dániel
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Petre Dominik István
: Petre Dominik István
Az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban
: Bege Levente
: Bege Levente
Hasonló tételek
-
Legjobbnak lenni a legnagyobbak között. Avagy mindennapos benchmarking a bevásárlóközpontok versenyében
: Mózes Zsófia -
A telekommunikációs vállalatok felelősségvállalása Magyarországon
: Kelemen Henrietta -
Mobil telekommunikációs vállalatok hálózatmodernizációs stratégiáinak elemzése
: Liki Norbert József -
Magyarországon jelenlévő telekommunikációs vállalatok marketingstratégiája, a Vodafone szemszögéből
: Varga Péter -
A társadalmi felelősségvállalás vizsgálata a magyarországi telekommunikációs vállalatok gyakorlatában
: Gál Judit Gyopár