A digitalizáció hatása a kiskereskedelmi szektor ügyfélkapcsolati-menedzsment módszereire

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Wittmann Marcell Attila
További közreműködők: Kaderják Gyula
Lukácsi László Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CRM
digitális hűségprogram
kérdőíves felmérés
kiskereskedelem
lojalitásprogram
vásárlói hűségprogram
vásárlói mobilapplikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38444

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38444
005 20220307114505.0
008 220307suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Wittmann Marcell Attila 
245 1 2 |a A digitalizáció hatása a kiskereskedelmi szektor ügyfélkapcsolati-menedzsment módszereire  |c Wittmann Marcell Attila  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A digitalizáció a kiskereskedelmi szektorban is jelentősen átalakította az általánosüzleti folyamatokat, és számos innovatív megoldás került bevezetésre, melyek abevásárlási folyamatra is hatással voltak. Az üzletekben alkalmazott digitális eszközökön,valamint a kereskedelmi tevékenység online térbe történő bővítésén kívül, azügyfélkezelési folyamatok is jelentős változáson mentek keresztül. A CRM rendszerekbevezetésével és a vásárlói hűségprogramok megjelenésével a vállalatok azonosítanitudják ügyfeleiket, a tranzakciós adatok elemzésével pedig személyre szabottkedvezmények nyújthatók, melyek növelik a vásárlói lojalitást.Munkám során bemutatom a magyar kiskereskedelmi szektort és az üzletláncokáltal alkalmazott digitális megoldásokat. Részletes elemzésnek vetem alá a nagyvállalatiCRM rendszereket, valamint a vásárlói mobilapplikációkat, és azok üzleti vonatkozásait.A digitális hűségprogramok és az informatikai rendszerek mélyreható bemutatása után azügyfél oldalról folytatom a feltárást, és azt vizsgálom, hogy a vásárlók is hasonlóan nagyelőnyként tekintenek-e a vásárlói mobilapplikációkra, mint az alkalmazó vállalatok. Afogyasztók véleményét kérdőív formájában gyűjtöm össze, melyben az általános vásárlóiszokásaikra, a digitális irányultságukra, valamint a vásárlói mobilapplikációkmegítélésére és azok funkcióira vonatkozóan találnak kérdéseket. A beérkezett válaszok,valamint a hipotézisek értékeléséhez szükséges statisztikai elemzések értelmében amegkérdezett vásárlók is valódi előnyként tekintenek a vásárlói mobilapplikációkra, ésnyitottak a digitális megoldásokra.Kulcsszavak: CRM rendszerek, digitalizáció, ügyfélkapcsolat menedzsment,lojalitásprogram, kiskereskedelem, vásárlói mobilapplikáció, digitális hűségprogram 
695 |a CRM 
695 |a digitális hűségprogram 
695 |a kérdőíves felmérés 
695 |a kiskereskedelem 
695 |a lojalitásprogram 
695 |a vásárlói hűségprogram 
695 |a vásárlói mobilapplikáció 
700 1 |a Kaderják Gyula  |e ths 
700 1 |a Lukácsi László Zsolt  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38444/1/SZAKDOLGOZAT_WITTMANN_MARCELL_ATTILA_HB9QAB.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38444/2/TITKOS%C3%8DT%C3%81SI_K%C3%89RELEM_WITTMANN_MARCELL_ATTILA_HB9QAB.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38444/3/BA_O_WITTMANN_MARCELL_ATTILA.pdf  |z Dokumentum-elérés