Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pribék Mihály
Other Authors: Pólya Dr. Éva
Varga Karina
Format: Thesis
Kulcsszavak:ajánlások
fogyasztói igények
közösségi média
marketingkommunikáció
médiafogyasztási szokások
online kommunikációelmélet
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38494
Description
Abstract:Dolgozatom első részében a szekunder adatok bemutatása olvasható, ahol betekintést nyerünk az új média születésébe, az online kommunikációba és jelenlétbe, az influencerek és az influencer marketing sajátosságaiba, végül pedig kitérek a TikTok történetére és attribútumaira szigorúan a témához kapcsolódva. A primer kutatásom módszertanában tett meghatározások után prezentálásra kerülnek a kérdőív segítségével mért adatok és az összefüggések vizsgálatával bebizonyítom vagy elvetem hipotézisem részeit. Végezetül az összefoglaló részben összegzem a kapott adatokat és eredményeket, a fontosabb megállapításokat és a jövőre tett javaslataimat, meglátásaimat.