Tartalommarketing a közösségi médiában a B2B piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Bogáta Luca
További közreműködők: Kun Melinda
Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:B2B marketing
buyer persona
közösségi média
online marketing
SAVE modell
szervezeti piac
tartalommarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38501
Leíró adatok
Kivonat:Bemutatom a B2B piacot és az értékesítési folyamatokat itt. Majd a B2B marketinget szeretném körbejárni, milyen változásokon ment keresztül az évek során, külön hangsúlyt fektetve az online tér hatására. Szeretném megmutatni a SAVE modellt, mely a klasszikus 4P modellt gondolta újra, a mai világunkhoz alkalmazkodva és rámutatok, hogy hogyan függ össze ez a modell a tartalommarketinggel. Ezután ismertetem a tartalommarketinget általánosságban, majd a közösségi médiában. Részletesen szó lesz a Linkedin-ről, hogyan lehet ott sikeresen jelen lennie egy vállalkozásnak, mikre kell figyelni és milyen tartalmak legyenek ott megosztva.