A Sztómaktív márka kommunikációs stratégiája a közösségi médiában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balatoni Kinga Kata
További közreműködők: Hanga Péter
Szánthó Dr. Zsuzsanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:gyógyászati segédeszközök
kommunikációs stratégia
közösségi média
online elérés
sztómaterápia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38521
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a sztómás betegek elérését vizsgáltam a közösségi médiában, a Sztómaktív márka online kommunikációs stratégiájának bemutatásán keresztül. Elsőként bemutattam a Replant 4 Care Kft., a céget mely létrehozta a márkát. Dolgozatom következő nagyobb egységében a tb támogatott gyógyászati segédeszközökre vonatkozó szabályzásokat vizsgáltam. Szakirodalmi áttekintésemben definiáltam a közösségi médiát, bemutattam a Facebookot, mint a legnépszerűbb platformot, illetve, hogy milyen lehetőségeket kínál a vállalatok számára. Ezt követően elemeztem a Sztómaktív életmód márka kommunikációs stratégiáját.