Labdarúgás a marketing árnyékában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lehoczki Martin
További közreműködők: Kárász Zsófia Veronika
Pólya Dr. Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:covid 19
közösségi média
labdarúgás
marketingkommunikáció
sportmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38561
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatomban kifejtem a labdarúgás kommunikációját a közösségi médiában a fogyasztókra tekintve. Bemutatásra kerül a sportmarketing, labdarúgás szerepe a sportban, illetve a marketingmix érvényesülése a labdarúgásban. A dolgozatom célja az volt, hogy minél jobban megismerjem a klubok online kommunikációját és erre hogyan reagálnak a fogyasztók. Bemutattam a labdarúgás üzleti modelljét, példákon keresztül, hogy minél részletesebben lehessen tudni a labdarúgás üzletiessé válásáról. A dolgozatom végén egy kérdőívet elemzek, amelyből sok hasznos információ leszűrhető.