A Zyntern.com Állásportál felületének digitális elemzése a Z és Y generációk körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Weiler Mirtill
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Vásárhelyi Dorottya
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:cégelemzés
célcsopor(tok)
digitális felületek
e-marketing - elektronikus marketing
generációs fejlődés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38615
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban a Zyntern.com Állásportál digitális felületét fogom elemezni a Z és Y generációk körében. Célja, hogy egy átfogó képet kapjak a versenytársakkal szembeni előnyeiről és hátrányairól, valamint részletesen a negatív és pozitív ismertetőjegyeket is megismerjem, melyek a leginkább hasznosak a két generáció számára. Primer kutatásom során 2 féle módszert alkalmazva először egy kvalitatív digitális megfigyelést végeztem, majd kvalitatív mélyinterjúkat készítettem. A mélyinterjút Z és fiatalabb Y generációs résztvevőkkel készítettem. Többek között a munkavállalási tapasztalataikat, álláskeresési nehézségeiket, valamint pozitív megjegyzéseiket is felmértem. Kutatásomban az előre feltámasztott kérdéseimre választ kaptam, a kutatásom az előre feltámasztott célt elérte. A Zyntern.com Állásportál felülete és szűrőfunkciói a legideálisabbnak bizonyultak a résztvevők körében, valamint a tehetséggondozó programok is pozitív hatást gyakoroltak az alanyok körében.