A koronavírus okozta digitális átalakulás és a közösségi média megváltozásának szerepe

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kassányi Kitti
További közreműködők: Dr. Rimóczi Csilla
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizálás - digitalizáció
digitális felületek
digitális média
értékesítés
kommunikációs stratégia
koronavírus-járvány (COVID-19)
közösségi média
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38616
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban leírom a koronavírus járvány következményeit gazdasági szempontból, ami elsősorban Magyarországon történt. Bemutatom a vírus okozta digitális átalakulásokat és fejlődéseket. Legfőképpen a vállalatok digitalizációját mutatom be, hogy milyen változásokon mentek keresztül a koronavírus alatt. Ezen kívül ismertetem a közösségi média hatásait a marketingre és a fogyasztókra. Szemléltetem milyen hatással vannak a különböző közösségi oldalak a fogyasztókra.  Kutatásomban elemzem az online vásárlási szokásokat és a járvány okozta digitalizációt.