A Festék Csodák Kft. festék- és építőipari szaküzletének közösségi média stratégiája a megváltozott COVID19 világjárvány alatt és ennek hatása a fogyasztói döntéshozatalban
Saved in:
Main Author: | Tóth Flóra |
---|---|
Other Authors: | Pólya Dr. Éva |
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás közösségi média marketing terv marketingkommunikáció vállalkozás marketingstratégiája |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38622 |
Similar Items
A kelet-magyarországi régió festék családi vállalkozásainak előnyei, hátrányai és generációváltása
: Soltész Ábel András
: Soltész Ábel András
Megváltozott logisztikai folyamatok a COVID-19-es világjárvány idején
: Kőrös Ádám
: Kőrös Ádám
A Millbrook Resort válságkezelésének elemző bemutatása a Covid-19 világjárvány ideje alatt
: Tóth Zsuzsanna
: Tóth Zsuzsanna
Óceánjáró hajóutak piaci helyzete a Covid 19-et megelőzően és a világjárvány alatt
: Csillag Virág
: Csillag Virág
A COVID-19 Világjárvány hatása az ingatlanbefektetői hajlandóságra
: Pálmai Flóra
: Pálmai Flóra
Kiberbűncselekmények a COVID-19 világjárvány idején
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
Vállalatok fejlődése a Közösségi Média világában a Koronavírus-világjárvány alatt
: Pordán-Horváth Henrietta
: Pordán-Horváth Henrietta
Szállodabővítés, mint válságmenedzselési lehetőség a világjárvány ideje alatt
: Lukács Bence
: Lukács Bence
Az online értékesítés és annak változása a COVID-19 világjárvány alatt - a Black Crystal kisvállalkozás vizsgálatának segítségével
: Novák Petra
: Novák Petra
Fiatalok vállalkozás indítása a covid-19 világjárvány jelenlétében
: Pintér Kristóf
: Pintér Kristóf
A COVID-19 világjárvány hatása a magyarországi idősoktatásra
: Fáczán Helga
: Fáczán Helga
A COVID-19 világjárvány hatása az ellátási láncra
: Tóth Sára Mária
: Tóth Sára Mária
A fogyasztói magatartás változása COVID-19 alatt
: Makány Berta
: Makány Berta
Alkoholfogyasztói szokások változása a Covid-19 alatt
: Csorna Dalma Réka
: Csorna Dalma Réka
A COVID-19 világjárvány hatása Nagy-Britannia turizmusára, valamint az ország lakóinak utazási szokásaira
: Konecsni Flóra
: Konecsni Flóra
A COVID-19 világjárvány hatása az Európai Unió turizmuspolitikájára
: Szalók Csilla
Published: (2022)
: Szalók Csilla
Published: (2022)
Influencer marketing a szépségápolásban a Covid-19 világjárvány idején
: Bojtosová Tímea
: Bojtosová Tímea
A Covid-19 világjárvány hatása Thaiföld belföldi közlekedésének fenntarthatóságára
: Gács Péter
: Gács Péter
Változások a szervezeti kommunikációban a COVID-19 világjárvány hatására
: Szűcs Tünde
: Szűcs Tünde
A digitális nomádok reagálása a COVID-19 világjárvány hatására
: Ujlaki Áron Gyula
: Ujlaki Áron Gyula
A turisztikai trendek változása a COVID-19 világjárvány után
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Az Arany Kaviár étterem működése általánosan és a világjárvány alatt
: Farkas Tünde
: Farkas Tünde
Pandémia alatt a belső kommunikáció megváltozása és ennek hatásai
: Rácz Dóra
: Rácz Dóra
Válságkezelés a COVID-19 világjárvány által okozott válsághelyzetre nonprofit szervezetekben
: Grósz Eszter
: Grósz Eszter
A kríziskommunikáció szerepe a bankszektorban a COVID-19 világjárvány tükrében
: Adorján Bence Gergő
: Adorján Bence Gergő
A COVID-19 világjárvány gazdasági hatásai Magyarországon és a térségben
: Sereg-Mályi Ildikó
: Sereg-Mályi Ildikó
Világjárvány az álhírek tükrében, avagy a Covid-19 infodémia médiareprezentációja
: Kneifel Nóra
: Kneifel Nóra
A GymBeam és a BeastPink márka kommunikációja és ennek szerepe a fogyasztói döntéshozatalban
: Petheő Bence László
: Petheő Bence László
A kulturális turizmus helyzete a világjárvány ideje alatt az utazásszervezés példáján keresztül
: Heidt Boglárka
: Heidt Boglárka
Utazási szokások vizsgálata a COVID-19 világjárvány első három hulláma tükrében
: Rimóczi Csilla, et al.
Published: (2022)
: Rimóczi Csilla, et al.
Published: (2022)
Nagykőrös kiemelkedő rendezvényeinek megrendezése, és megvalósítása a COVID-19 világjárvány után
: Illés Fanni
: Illés Fanni
A COVID-19 világjárvány hatása a Béres Gyógyszergyár Zrt. ellátási láncára
: Dörfler Kíra Mária
: Dörfler Kíra Mária
Az adatelemzés és adatvizualizáció bemutatása a COVID-19 világjárvány adatain keresztül
: Horváth Liza
: Horváth Liza
Házhoz rendelési szokások változása a Covid-19 időszaka alatt
: Földi Marcell Sándor
: Földi Marcell Sándor
Építőanyag gyártó vállalkozás kereskedelmi és marketingstratégiája a megváltozott építőipari piaci körülmények között
: Siha Ádám
: Siha Ádám
A Játéksziget tartalommarketingjének változása a COVID-19 első hulláma alatt
: Áncsán Zsófia Petra
: Áncsán Zsófia Petra
Négy szálláshely intézkedéseinek összehasonlító elemzése a Covid-19 járvány alatt
: Kaszab Bence
: Kaszab Bence
Társadalmi és gazdasági hatások Liguriában a COVID-19 pandémia alatt
: László Karina
: László Karina
Az Institut Esthederm luxuskozmetikai márka bevezetése a Covid-19 alatt
: Boda Kincső
: Boda Kincső
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Bangó Bettina Andrea
: Bangó Bettina Andrea
Similar Items
-
A kelet-magyarországi régió festék családi vállalkozásainak előnyei, hátrányai és generációváltása
: Soltész Ábel András -
Megváltozott logisztikai folyamatok a COVID-19-es világjárvány idején
: Kőrös Ádám -
A Millbrook Resort válságkezelésének elemző bemutatása a Covid-19 világjárvány ideje alatt
: Tóth Zsuzsanna -
Óceánjáró hajóutak piaci helyzete a Covid 19-et megelőzően és a világjárvány alatt
: Csillag Virág -
A COVID-19 Világjárvány hatása az ingatlanbefektetői hajlandóságra
: Pálmai Flóra