Közösségi média felületek, mint márkakommunikációs eszközök a Z generáció elérésére

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Schiszler Dóra
További közreműködők: Calin Dániel
Harsányi Dr. Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:közösségi média
közösségimédia- marketing
online reklám
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38653

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38653
005 20220308090839.0
008 220308suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Schiszler Dóra 
245 1 0 |a Közösségi média felületek, mint márkakommunikációs eszközök a Z generáció elérésére  |c Schiszler Dóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája a közösségi média felületek márkakommunikációs eszközként történő felhasználása a Z generáció elérésére. Dolgozatom középpontjában a Z generáció áll, ugyanis ez a generáció a következő fizetőképes generáció, amelynek tagjai a legtöbb márka elsődleges célcsoportját alkotják. Éppen ezért ahhoz, hogy egy márka meg tudja tartani versenyképességét fontos, hogy fel tudja hívni magára a figyelmet, és pozitív imázst tudjon kialakítani magáról az említett generáció tagjainak körében. Ehhez pedig arra van szükség, hogy azokon a felületeken szólítsák meg őket, ahol a leghatékonyabban érhetőek el és olyan témában kommunikáljanak velük, amely témák fontosak számukra, mint pl. CSR tevékenységek. Kutatásom célja felmérni azt, hogy a Z generáció tagjai mennyire tartják fontosnak, hogy egy márka rendelkezzen saját közösségi média, mit gondolnak, milyen témában érdemes egy márkának kommunikálnia saját közösségi média felületein és hogy ez a kommunikáció milyen mértékben befolyásolja egy márka megítélését a generáció tagjainak körében. Ahhoz, hogy a választott kutatási témáról teljes körű képet kapjak primer, illetve szekunder kutatást egyaránt végzek. Primer kutatásom során kvantitatív módszert alkalmazok online kérdőíves megkérdezés formájában a Z generáció körében. Szekunder kutatásomban pedig online, illetve offline formában elérhető szakmai írások, értekezések anyagait használom fel. A kutatásom elvégzését követően kapott eredményekből megismerhettem a Z generáció fő jellemzőinek befolyásoló elemeit, valamint azt, hogy az egyes márkák közösségi média felületeken való aktív jelenléte, milyen mértékben járul hozzá a márka népszerűségéhez a Z generáció körében. 
695 |a közösségi média 
695 |a közösségimédia- marketing 
695 |a online reklám 
695 |a Samsung Electronics Magyar Zrt. 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Calin Dániel  |e ths 
700 1 |a Harsányi Dr. Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38653/1/Schiszler_D%C3%B3ra_Szakdolgozat_2021.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38653/2/Schiszler_D%C3%B3ra_nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas.pdf  |z Dokumentum-elérés