Ruhák értékesítésének hatékony növelése közösségi oldalakon való reklámozással
Saved in:
Main Author: | Kalinics Hanna |
---|---|
Other Authors: |
Harsányi Dr. Dávid
Kisfürjesi Nóra |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás közösségi média online értékesítés online marketing ruhaipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38657 |
Similar Items
A jövedelmezőség növelése hatékony készletezéssel
: Balog Patrik
: Balog Patrik
Üzleti vállalatok online közösségi oldalakon, lehetőségek bemutatása és konkrét megjelenések elemzése
: Horváth Eszter
Published: (2014)
: Horváth Eszter
Published: (2014)
A Dove Self-Esteem Project hatása, különös tekintettel a közösségi oldalakon
: Kovács Laura
: Kovács Laura
A Lendra bandage ruhák nemzetközi terjesztésének és online értékesítési tervének bemutatása
: Barta Katalin
: Barta Katalin
PC Union Trade Kft. online marketingkommunikációjának fejlesztése és webes értékesítésének növelése.
: Kozma Ádám
: Kozma Ádám
Fogyasztóvédelmi törvényszegések vizsgálata az online szállásközvetítő oldalakon
: Kalyó Nikoletta Annamária
: Kalyó Nikoletta Annamária
Videómarketing a közösségi oldalakon - A TikTok, a Facebook és az Instagram összevetésében
: Madar Fédra
: Madar Fédra
Vásárlás, aukció, közösség, avagy WEB 2.0 az aukciós oldalakon és piactereken
: Medgyesi Boglárka Ildikó
Published: (2014)
: Medgyesi Boglárka Ildikó
Published: (2014)
Az Aranybánya Üdülőpark Front Office rendszerének bemutatása és árainak alakulása a foglalási oldalakon
: Demjén Csenge
: Demjén Csenge
Személyautók személyes értékesítésének elemzése
: Jónás Dominik
: Jónás Dominik
Hatékony reklámok a közösségi médiában
: Tájnel Gábor
: Tájnel Gábor
Családi házak értékesítésének marketing eszközei
: Magyar Dávid Kristóf
: Magyar Dávid Kristóf
Egy vállalkozás értékesítésének elemző bemutatása
: Barsi Szabina
: Barsi Szabina
A Zwack Unicum Nyrt. értékesítésének elemzése
: Tóth Luca
: Tóth Luca
A székesfehérvári Auchan hipermarket értékesítésének elemzése
: Sipos László
: Sipos László
Vákuumcsomagolt matracok online értékesítésének problémái Svájcba
: Hrabovszki Dorottya
: Hrabovszki Dorottya
A Compocity értékesítésének és ügyfélmenedzsmentjének kapcsolata
: Papp Lilla
: Papp Lilla
HATÉKONYSÁG NÖVELÉSE A BESZERZÉSBEN
: Regolics Laura
: Regolics Laura
Az Umbroll márkaismertségének növelése
: Török Laura Viktória
: Török Laura Viktória
A Co-op Hungary Zrt. minőségügyi színvonalának növelése, kiemelten a beszállítókkal való kapcsolat terén
: Oláh Erik
: Oláh Erik
Közösségi média marketing - A Z generáció hatékony elérése
: Szőnyi Ágnes
: Szőnyi Ágnes
Novo Parts Trade Kft. értékesítésének hatékonyság vizsgálata
: Dubai Gréta
: Dubai Gréta
A 68. számú Aldi élelmiszerdiszkont értékesítésének elemzése
: Tóth Norbert Krisztián
: Tóth Norbert Krisztián
A Golden Granet márkatermékek értékesítésének fejlődési lehetőségei
: Pomper Kitti
: Pomper Kitti
Várkonyi étterem itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Gruda Miklós
: Gruda Miklós
A használtautó értékesítésének és vásárlásának legfontosabb szempontjai.
: Szabó Bence
: Szabó Bence
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca
: Kozák Luca
A kenyerek értékesítésének sajátosságai a Tesco tevékenységében
: Dede Gergely
: Dede Gergely
A sportcipők online értékesítésének hatásai a versenyhelyzetre
: Herzog Zsombor
: Herzog Zsombor
Gyártási hatékonyság növelése automatizált adatgyűjtéssel
: Turányi Marcell
: Turányi Marcell
A vállalati logisztika hatékonyságának növelése
: zhu jingyao
: zhu jingyao
A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül
: Lőrincz Hanna
: Lőrincz Hanna
Borok értékesítésének az elemzése Silvanus Hotel, Panoráma Étterem
: Fehér Tibor
: Fehér Tibor
Velence Resort & Spa itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Takács Péter
: Takács Péter
Az IOT termékek értékesítésének kihívásai a magyar piacon.
: Hajdú Eszter Lili
: Hajdú Eszter Lili
A bor online értékesítésének szerepe a hazai piacon
: Horváth Klaudia
: Horváth Klaudia
A Tokaji aszú bemutatása és kereskedelmi értékesítésének elemzése
: Erős Zsófia Teréz
: Erős Zsófia Teréz
A Stenders vállalat többcsatornás értékesítésének kialakulása és fejlődése
: Csánki Bence Csanád
: Csánki Bence Csanád
A motiváció növelése belső szervezeti coachinggal
: Schmidt Barbara
: Schmidt Barbara
Az Old Erica étterem itallapján szereplő sörök értékesítésének elemzése
: Plaszkó Zsanett
: Plaszkó Zsanett
Similar Items
-
A jövedelmezőség növelése hatékony készletezéssel
: Balog Patrik -
Üzleti vállalatok online közösségi oldalakon, lehetőségek bemutatása és konkrét megjelenések elemzése
: Horváth Eszter
Published: (2014) -
A Dove Self-Esteem Project hatása, különös tekintettel a közösségi oldalakon
: Kovács Laura -
A Lendra bandage ruhák nemzetközi terjesztésének és online értékesítési tervének bemutatása
: Barta Katalin -
PC Union Trade Kft. online marketingkommunikációjának fejlesztése és webes értékesítésének növelése.
: Kozma Ádám