Munkáltatói márkaépítés és pályakezdők elhelyezkedési szokásai Magyarországon

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Grigoncza Nóra Ágnes
Other Authors: Jäckel Dr. Katalin
Török Péter
Format: Thesis
Kulcsszavak:álláskeresés
employer branding
munkaerőpiac
Munkáltatói márka
pályakezdők
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38667

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38667
005 20220308090855.0
008 220308suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Grigoncza Nóra Ágnes 
245 1 0 |a Munkáltatói márkaépítés és pályakezdők elhelyezkedési szokásai Magyarországon  |c Grigoncza Nóra Ágnes  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A munkahely meghatároz egy közösséget, mentális kihívásokat, egy biztonságos környezetet (hiszen amíg nem volt home office, szinte annyi időt töltöttünk a munkahelyünkön, mint otthon). Emiatt tehát célszerű egy hozzánk leginkább passzoló, igényeinket kielégítő munkahelyet keresnünk, ahol ezek a tényezők kedvezőek. Kíváncsi voltam arra, hogy kortársaim, a pályakezdő fiatalok hogyan gondolkodnak a munkavállalásról, és hogy munkáltatói oldalról milyen tevékenységek irányulnak arra, hogy munkáltatói márkaépítésen keresztül fejlesszék a toborzási folyamataikat és elkötelezzék a meglévő munkavállalókat. Szakdolgozatomat magyarországi vállalatok employer branding tevékenységéről szól, és ehhez kapcsolódóan a pályakezdő fiatalok preferenciáiról munkahelyválasztásra vonatkozóan.  A kutatás során kvalitatív és kvantitatív módszerekkel az alábbi hipotéziseket vizsgáltam meg: I. A COVID világjárvány következtében a munkavállalók igényei közé beépült, hogy jellemzően távolról dolgoznának, alkalmankénti irodai jelenléttel.II. A LinkedIn közösségi média csatorna szerepe a legjelentősebb az employer branding kommunikációban. III. A hagyományos állásbörzék veszítettek jelentőségükből, már nem relevánsak a fiatalok számára álláskeresés szempontjából a többi platformhoz képest. 
695 |a álláskeresés 
695 |a employer branding 
695 |a munkaerőpiac 
695 |a Munkáltatói márka 
695 |a pályakezdők 
700 1 |a Jäckel Dr. Katalin  |e ths 
700 1 |a Török Péter  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38667/1/Grigoncza%20N%C3%B3ra%20%C3%81gnes_Szakdolgozat_2021.pdf  |z Dokumentum-elérés