A Japán reklámozás különbségek a Japán és Magyar reklámozásban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Réka
További közreműködők: Szabó Edit
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Japán
magyar
marketing
marketingkommunikáció
reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38673
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témája japán és magyar reklámok közötti különbségek. Kutatásom során hipotézisemet szeretném bizonyítani. A japán és magyar reklámok egyértelműen különböznek egymástól, a reklámokban használt eszközökben. Ez a kulturális különbségekre és az eltérő történelmi háttérre vezethető vissza.A hipotézisem bizonyításához, 10 japán és 10 magyar reklámot fogok megvizsgálni 5 ugyanazon multinacionális cégtől. Illetve ezen felül, egy magyar és egy japán cég reklámját is megvizsgálom. A reklámok tartalmát először egyenként elemzem, majd összehasonlítom.Az elvégzett munkám során olyan két ország televíziós reklámozási szokásait fogom összehasonlítani melyeknél, mindkét ország esetében a reklámozás tekintetében fontos helyet foglalnak el a hagyományok, ám mégis két merőben távoli és különböző térségről van szó. Ráadásul ebből az egyik összehasonlított fél jelenleg a világ harmadik legnagyobb gazdasági és technológiai hatalma és ezzel együtt mégis a világ egyik legrejtélyesebb és bonyolultabb országa.