Közösségi média és influencerek vállalati és fogyasztói szemmel

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Rába Orsolya
További közreműködők: Dr. Rimóczi Csilla
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:facebook
fogyasztó(k)
influencer
influencer marketing
Instagram
közösségi média
nagyvállalat
tartalomgyártás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38710
Leíró adatok
Kivonat:A mai világban egyre több és több nagyvállalat alkalmaz az online hirdetéseiben influencereket. De vajon mitől lesznek ezek a reklámok rendkívül sikeresek? Van-e valamilyen „titkos receptje” az influencer marketingnek? Milyen típusú influencereket keres egy nagyvállalat az online hirdetéseihez? Mik a feltételei a közös kollaborációnak és milyen eredményeket várnak el a partnerek a közös együttműködéstől? Ezekre a kérdésekre kerestem válaszokat a szakdolgozatom írása során. Lehetőségem volt egy nagyvállalat munkatársait az influencer marketingről kérdezni, hogy ők hogyan alkalmazzák a gyakorlatban, majd ezeket a válaszokat a fogyasztók véleményével vetettem össze, akik egy általam készített kérdőívet töltöttek ki ezzel a témával kapcsolatban.