Közösségi média szerepe az értékesítésben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gebauer Orsolya Kíra
További közreműködők: Dr. Rimóczi Csilla
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:facebook
fogyasztó(k)
influencer
influencer-marketing
Instagram
közösségi média
online értékesítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38715
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban a közösségi média szerepét vizsgálom az értékesítésben. A kutatásom témáját illetően, mindenféleképpen olyan témát szerettem volna választani, amely aktuális, része a mindennapoknak és nem utolsó sorban, amit közel érzek magamhoz. Kutatásom célja az, hogy bemutassam a magyar fogyasztók milyen közösségi média felületeket használnak a mindennapokban, illetve az emberek hajlandóságát az online vásárlásához. Célom továbbá az is, hogy összefüggéseket találjak arra, hogy az influencerek mennyire befolyásolják a fogyasztók vásárlási szokásait. Szakdolgozatom szekunder kutatása során felhasznált szakirodalommal és a kérdőívem segítségével feltérképezem a közösségi média szerepét az értékesítésben, illetve kiderítem, hogy a fogyasztóknak mi a véleményük a közösségi médiáról, influencerekről, online vásárlásról.