A marketing hatása a labdarúgásra - Sportmarketing a labdarúgás világában a Covid19 hatásának figyelembevételével

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vörös Gábor
További közreműködők: Kárász Zsófia Veronika
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:hatásvizsgálat
koronavírus-járvány (COVID-19)
közösségi média
labdarúgás
sport
sportmarketing
szurkoló
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38718
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatommal szeretném áttekinteni a sportmarketing helyzetét a koronavírus-járvány hatására illetve, hogy egy konkrét klub kommunikációs tevékenységéről információkat szolgáltassak és a COVID-19 hatásait jobban átláthatóvá tegyem a labdarúgás világában. Szekunder kutatásom elején ismertettem a téma elméleti hátterét, definiáltam a legfontosabb fogalmakat úgy, mint a marketing is a marketingmix. Az elméleti kitekintést követően a szolgáltatások speciális tulajdonságairól írtam, majd a szolgáltatásmix (7P) elemeit részleteztem a labdarúgás példáján keresztül. Bemutattam a sportmarketinget annak jelentőségét és kommunikációs lehetőségeit. Górcső alá vettem a szponzorációt, mint a legfőbb sportmarketinges eszközt majd a digitális ökoszisztémát elemeztem a labdarúgásban.Szakdolgozatom második felében kvantitatív és kvalitatív primer kutatásokat végeztem, melynek célja egyrészről az volt, hogy megismerjem a futball szurkolók, a labdarúgó mérkőzéseket követő nézők digitális fogyasztói preferenciáit, illetve, hogy átfogó képet adjak a sportmarketing helyzetéről és a koronavírus-járvány hatásáráról a labdarúgás világában.