A marketing hatása a labdarúgásra - Sportmarketing a labdarúgás világában a Covid19 hatásának figyelembevételével
Saved in:
Main Author: | Vörös Gábor |
---|---|
Other Authors: |
Kárász Zsófia Veronika
Máté Dr. Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | hatásvizsgálat koronavírus-járvány (COVID-19) közösségi média labdarúgás sport sportmarketing szurkoló |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38718 |
Similar Items
Labdarúgás sportmarketing vonatkozásai
: Hajagos Dávid János
: Hajagos Dávid János
A sportmarketing szerepe és jelentősége, annak megjelenése a labdarúgás világában és a sportfogyasztókra gyakorolt hatásának vizsgálata
: Hőnis Krisztián
: Hőnis Krisztián
Az online marketing és a sportmarketing kapcsolata a labdarúgás példáján keresztül
: Lévai Dávid
: Lévai Dávid
A szponzoráció hatása a német professzionális labdarúgásra
: Nagy Dorottya Nóra
: Nagy Dorottya Nóra
Az informatikai rendszerek hatása a labdarúgásra és a sportfogadásra
: Bagyal Bence
: Bagyal Bence
A sportmarketing és sportszponzoráció jelenlegi helyzete és fejlődése Magyarországon a labdarúgás tükrében
: Gyebnár Annamária
: Gyebnár Annamária
A sportfinanszírozás kérdései Magyarországon, különös tekintettel a magyar labdarúgásra
: Gallé Balázs
Published: (2013)
: Gallé Balázs
Published: (2013)
A Covid-19 járvány hatása a labdarúgás sportfogyasztására Magyarországon az Y- és Z-generáció között
: Deák Simon Péter
: Deák Simon Péter
Társadalmi, nemi sztereotípiák a labdarúgás hazai világában Az 1. FC Femina futballcsapat története
: Erdélyi Dominika
: Erdélyi Dominika
Labdarúgás a marketing árnyékában
: Lehoczki Martin
: Lehoczki Martin
Bér és béren kívüli juttatások alakulása a koronavírus-járvány hatásának figyelembevételével 2020-2023
: Molnár Edit
: Molnár Edit
Sportmarketing, sportszponzoráció Magyarországon
: Marosvári Ákos
: Marosvári Ákos
Sportmarketing, sportszponzoráció Magyarországon
: Marosvári Ákos
: Marosvári Ákos
A COVID-19 hagyományos vendéglátásra és házhozszállításra gyakorolt hatásának elemzése
: Horváth Zsófia
: Horváth Zsófia
Sportmarketing a hazai sportpiacon
: Gál Anna
: Gál Anna
A sportmarketing és Székesfehérvár városmarketingjének egymásra gyakorolt hatása
: Kiss Luca
: Kiss Luca
A magyar sportmarketing és szponzoráció
: Boros Dániel
: Boros Dániel
Sportmarketing és a magyar ökölvívás
: Sinkó Eszter Szolanzs
: Sinkó Eszter Szolanzs
A banki riportkészítés gyakorlata és a fejlődési irányai a COVID-19 hatásának tükrében
: Udvari Krisztina
: Udvari Krisztina
A labdarúgás jelenléte a sportturizmusban
: Szmola Bálint Gábor
: Szmola Bálint Gábor
Sportmarketing, szponzoráció a Formula-1-ben
: Székely Boróka Tünde
: Székely Boróka Tünde
A Covid-19 járvány hatásának vizsgálata a hazai fesztiválokra a Művészetek Völgye példáján keresztül
: Marton Dóra
: Marton Dóra
A COVID-19 hatása a légitársaságok működésére
: Seres Gábor Attila
: Seres Gábor Attila
A sportmarketing szerepe a profi magyar labdarúgásban
: Szoliva Zsolt
Published: (2014)
: Szoliva Zsolt
Published: (2014)
Szinkronkorcsolya sportág népszerűsítése sportmarketing eszközökkel Magyarországon
: Murányi Szilvia
: Murányi Szilvia
Sportmarketing tevékenység bemutatása az Adidas által
: Kiss Bernadett
: Kiss Bernadett
A Covid-19 hatásának bemutatása a szállodaiparra a The Three Corners Hotel Anna*** Superior szállodán keresztül
: Dorogi Laura Hédi
: Dorogi Laura Hédi
A COVID19 vendéglátásra gyakorolt hatásának és a szektorra irányuló állami szerepvállalásnak a nemzetközi összehasonlítása
: Benedek Áron Barna
: Benedek Áron Barna
A labdarúgás közösségszervező szerepe
: Balog Dávid István
: Balog Dávid István
Sportmarketing, marketingkommunikációs eszközök a magyar, női kosárlabdasportban
: Kovács Dávid
: Kovács Dávid
Sport PR, sportmarketing, szponzorálás - A sportmenedzserek munkája -
: Kanyok Imre
: Kanyok Imre
A szponzoráció fogyasztókra mért hatása a labdarúgás területén
: Csörgei Emese
: Csörgei Emese
A labdarúgás szponzorációja Jól döntött a Borsodi?
: Farkas Orsolya
Published: (2007)
: Farkas Orsolya
Published: (2007)
A Covid-19 hatása a borfogyasztásra
: Horváth-Szőke Anett
: Horváth-Szőke Anett
A COVID-19 hatása a munkavégzésre
: Kovács Bence
: Kovács Bence
A Covid-19 hatása a kereskedelemre.
: Kiss Sándor Zsombor
: Kiss Sándor Zsombor
COVID hatásának vizsgálata a rendszerkockázat mérési eszközein keresztül
: Mészáros Petra Klára
: Mészáros Petra Klára
Digitalizáció hatásának összehasonlítása a magyarországi KKV-k és multinacionális cégek között a COVID-19 járvány után
: Nagy Dorina Petra
: Nagy Dorina Petra
A sportmarketing fontossága, szponzoráció a Forma-1-ben
: Nagy Adrienn Noémi
: Nagy Adrienn Noémi
A COVID-19 gazdaságra gyakorolt hatása
: Szabó Bence
: Szabó Bence
Similar Items
-
Labdarúgás sportmarketing vonatkozásai
: Hajagos Dávid János -
A sportmarketing szerepe és jelentősége, annak megjelenése a labdarúgás világában és a sportfogyasztókra gyakorolt hatásának vizsgálata
: Hőnis Krisztián -
Az online marketing és a sportmarketing kapcsolata a labdarúgás példáján keresztül
: Lévai Dávid -
A szponzoráció hatása a német professzionális labdarúgásra
: Nagy Dorottya Nóra -
Az informatikai rendszerek hatása a labdarúgásra és a sportfogadásra
: Bagyal Bence