A TikTok térnyerése az online marketingben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Steigervald Róbert
További közreműködők: Hatházi Csaba
Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:közösségi média
marketing
online értékesítés
online marketing
Tiktok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38723
Leíró adatok
Kivonat:A TikTok alig pár hónapja/éve robbant be a köztudatba, de máris napjaink egyik legtöbbször emlegetett alkalmazása lett, egyre gyakrabban hallunk róla marketinges körökben, barátainktól, vagy éppen böngésszük mi magunk. Az érdekes az benne, hogy az eddig megismert közösségi oldalakhoz képest teljesen más a felépítése, kommunikációja és egyenlőre főleg a fiatalabb korosztály dominál rajta.  Ennek véget vetve tehát úgy gondolom, épp itt az ideje lerántani a leplet erről az egyenlőre kicsit mostohaként kezelt social platformról, és bemutatni a felépítését, sajátos nyelvezetét és potenciálját. Habár elsősorban marketinges szemüveggel fogom nézni az applikációt, de nem titkolt célom az is, hogy azoknak is meghozzam a kedvét, akik eddig ódzkodtak attól, hogy esélyt adjanak neki.