Kultúramarketing - A kortárs képzőművészet kommunikációja

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jakab Klaudia Szilvia
Other Authors: Dr. Brunner Dániel
Harsányi Dr. Dávid
Format: Thesis
Kulcsszavak:7P modell
képzőművészet
kommunikáció
kultúra
marketingkommunikáció
művészetek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38745
Description
Abstract:Szakdolgozatom témája a kultúramarketing és azon belül a kortárs képzőművészet. Dolgozatom során szeretném bemutatni a kultúramarketing fontosabb pontjait a 7P elemzése alapján, emellett a kortárs képzőművészet kommunikációját hivatott bemutatni. Kommunikációjuk elemzésén kívül arra keresi a választ, hogy mennyire van igény a kulturális szférában a reklámok használatára, esetleg nem az ellenkező hatást éri-e el vele, értékcsökkenté válik a fogyasztók körébe. Emellett mennyire befolyásolja a hirdetések használata a kulturális programok látogatását, és a kortárs képzőművészet vásárlási ösztönzését.