Kultúramarketing - A kortárs képzőművészet kommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jakab Klaudia Szilvia
További közreműködők: Dr. Brunner Dániel
Harsányi Dr. Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
képzőművészet
kommunikáció
kultúra
marketingkommunikáció
művészetek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38745
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témája a kultúramarketing és azon belül a kortárs képzőművészet. Dolgozatom során szeretném bemutatni a kultúramarketing fontosabb pontjait a 7P elemzése alapján, emellett a kortárs képzőművészet kommunikációját hivatott bemutatni. Kommunikációjuk elemzésén kívül arra keresi a választ, hogy mennyire van igény a kulturális szférában a reklámok használatára, esetleg nem az ellenkező hatást éri-e el vele, értékcsökkenté válik a fogyasztók körébe. Emellett mennyire befolyásolja a hirdetések használata a kulturális programok látogatását, és a kortárs képzőművészet vásárlási ösztönzését.