A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dudás Fruzsina
További közreműködők: Miskolczi Tibor András
Tömöry Anna Mária
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CSR
fogyasztói döntések
fogyasztói társadalom
környezettudatosság
vállalati társadalmi felelősségvállalás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38826
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témája a Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás, ezen belül is az, hogy miként befolyásolja az embereket fogyasztási döntéseikben. Ilyen tekintetben a CSR-t, mint lehetséges marketing eszközt vizsgálom, azon túl, hogy valódi célját is előtérbe helyezem: egy vállalatnak, főleg egy globális érdekeltségekkel rendelkező nagyvállalatnak napjainkban szinte kötelessége, hogy formálja a piacot és a fogyasztókat is a társadalmilag tudatos irányba.