Elektromos autógyártók piacralépése - a Tesla stratégiája, és a fogyasztói magatartás a szektorban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Katona Bence Miklós
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:autó
autóipar
cégstratégia
marketing
marketingstratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38837
Leíró adatok
Kivonat:Átfogó kép formálása arról, hogy mi zajlik jelenleg az elektromos autók piacán, és kifejezetten a Tesla vállalati szintjén, emellett pedig a hazai fogyasztók hozzáállásának feltérképezése az elektromos járművekkel kapcsolatban.              Szekunder kutatásomban feltárom a vállalattal kapcsolatos fontos információkat, amely friss képet mutat a vállalat stratégiájáról, majd a primer kutatásomban a kvalitatív kutatásom alapján levont következtetések által egy kérdőívben felmérni a fogyasztói attitűdöket, preferenciákat. Ezután egy olyan összképet kapva, aminek segítségével javaslatot tudok tenni a vállalat hazai képviseletének, illetve a globális vállalatnak stratégiai szempontból.