Az AIESEC Magyarország szervezeti értékeinek külső kommunikációja, stratégiai üzenetek programokon keresztül történő átadásának hatékonyság vizsgálata
Saved in:
Main Author: | Lassú Gábor |
---|---|
Other Authors: | Fabula László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | AIESEC Szervezeti kommunikáció Szervezeti értékek Szervezeti küldetés Partnerkapcsolat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3889 |
Similar Items
Értékpapírok értékeinek előrejelzése algoritmusokkal
: Juhász Tamás
: Juhász Tamás
Az Egyesült Államok és Magyarország természeti értékeinek turisztikai szempontból történő hasznosítása a barlangok példáján keresztül
: Monori Zsanett
: Monori Zsanett
Egy öntészeti társaság privatizációs értékeinek elemzése
: Rékasi Róbert
: Rékasi Róbert
Szervezeti kultúra és vezetés az AIESEC szervezetekben
: Takács Máté
: Takács Máté
Az "Unspoken" üzenetek A távol-keleti nem verbális kommunikáció jellemzői
: Dudar Csaba Dávid
: Dudar Csaba Dávid
Szóbeszéd marketing üzenetek terjedése a Facebook-on
: Szilágyi Petra
Published: (2014)
: Szilágyi Petra
Published: (2014)
A Lidl Magyarország felelősségvállalásának belső és külső kommunikációja
: Jordán Tamás
: Jordán Tamás
Utazási iroda belső és külső kommunikációja
: Bakonyi Zsombor
: Bakonyi Zsombor
Múzeumok külső kommunikációja és népszerűségének vizsgálata
: Sipos Enikő
: Sipos Enikő
Egy IT kisvállalkozás külső-és belső kommunikációja
: Őri Viktória
: Őri Viktória
Multinacionális nagyvállalatok magyarországi leányvállalatainak külső CSR kommunikációja
: Hornyák Zsanett
: Hornyák Zsanett
A Regionális Civil Központ Alapítvány külső kommunikációja
: Peiker Orsolya
: Peiker Orsolya
Vallási üzenetek és kulturális érzékenység az interkulturális kommunikációban
: Tóth Martina
: Tóth Martina
Utódlás és generációváltás, avagy a családi vállalkozások átadásának nehézségei, valamint a sikeres lebonyolítás kulcstényezői
: Török Dévald
: Török Dévald
Az AIESEC marketingkommunikációs politikája
: Takács Tünde
: Takács Tünde
A Masterplast szervezeti kommunikációja
: Papp Bertalan
: Papp Bertalan
Új Magyarország Vidékfejlesztési Program stratégiai kommunikációja Javaslatok a következő ciklus kommunikációjának javítása érdekében
: Sándor Lilla
: Sándor Lilla
Fiatalkori vezetésfejlesztés az AIESEC tükrében
: Makács Anita Nóra
: Makács Anita Nóra
Szervezeti hatékonyság fejlesztése a dolgozói elégedettség mérés kapcsán
: Kocsis Gréta
: Kocsis Gréta
A TIT Nógrád megyei egyesületének belső és külső kommunikációja
: Viszoczky Gabriella
: Viszoczky Gabriella
A Fehérvári Fesztivál Kft külső kommunikációja és javaslattétel fejlesztésre
: Gorisevszki Emerencia
: Gorisevszki Emerencia
Kis- és középvállalkozások külső forrásból történő finanszírozása az Európai Unióban
: Nagy Attila Tamás
: Nagy Attila Tamás
Diákszervezetek szerepe a nemzetköziesedésben az AIESEC Magyarország példáján keresztül
: Ecsedi Orsolya
: Ecsedi Orsolya
Evaluating AIESEC's Leadership Development Model Impact on Youth Skills and Employability
: Keszthelyi Ágnes Zsuzsanna
: Keszthelyi Ágnes Zsuzsanna
Csepel-sziget és a Ráckevei Duna-ág környékének, természeti, és kulturális értékeinek turisztikai bemutatása
: Sárga Fanni
: Sárga Fanni
Az OTP Bank Nyrt. vállalati társadalmi felelősségvállalásának külső és belső kommunikációja
: Burján Ivett Nikolett
: Burján Ivett Nikolett
A vállalati felelősségvállalás belső és külső kommunikációja a PwC gyakorlatában
: Stréer Nikolett Anett
: Stréer Nikolett Anett
How to improve the brand perception of AIESEC in BGE KVIK?
: Takács Eszter
: Takács Eszter
Országos Mentőszolgálat szervezeti felépítése és vezetői kommunikációja
: Kovács Beatrix
: Kovács Beatrix
A Budapesti Gazdasági Egyetem szervezeti kommunikációja, ügyfélkezelése
: Giczy Éva
: Giczy Éva
Az online marketing új korszaka? A perszonalizált üzenetek megjelenése és térhódítása a weboldalakon
: Mucska Laura
: Mucska Laura
Konferenciaszervezés minden évben új csapattal az AIESEC-nél
: Makovics Roxána Gyöngyi
: Makovics Roxána Gyöngyi
A nonprofit AIESEC Magyar Közgazdászhallgatók Egyesületi beszámolójának elemzése
: Hajnal László
: Hajnal László
Nonprofit szektor sajátosságainak vizsgálata az AIESEC diákszervezet perspektívájában
: Kovács Franciska
: Kovács Franciska
A nonprofit AIESEC Magyar Közgazdászhallgatók Egyesületi beszámolójának elemzése
: Hajnal László
: Hajnal László
Vezetői készségek fejlesztése az AIESEC Member programon keresztül
: Bujdosó Bettina
: Bujdosó Bettina
A CSR tevékenység bemutatása az AIESEC szervezetén keresztül
: Gál Flórián
: Gál Flórián
KIS ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK PIACI HELYZETÉNEK ELEMZÉSE, BANKI HITELLEL TÖRTÉNŐ KÜLSŐ FINANSZÍROZÁSI LEHETŐSÉGEIK - ADÓSMINŐSÍTÉS
: Kiss Szabolcs
: Kiss Szabolcs
CRM és hatékonyság
: Gáspár Dominika
: Gáspár Dominika
Kihívások a növényvédelmi iparban működő külső kutatási szervezetek (CRO-k) stratégiai tervezésében
: Barasits Bálint
: Barasits Bálint
Similar Items
-
Értékpapírok értékeinek előrejelzése algoritmusokkal
: Juhász Tamás -
Az Egyesült Államok és Magyarország természeti értékeinek turisztikai szempontból történő hasznosítása a barlangok példáján keresztül
: Monori Zsanett -
Egy öntészeti társaság privatizációs értékeinek elemzése
: Rékasi Róbert -
Szervezeti kultúra és vezetés az AIESEC szervezetekben
: Takács Máté -
Az "Unspoken" üzenetek A távol-keleti nem verbális kommunikáció jellemzői
: Dudar Csaba Dávid