Ügyfélkapcsolati menedzsment a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Bodrogi Bianka |
---|---|
Other Authors: |
Faragóné Lepp Katalin
Törös Gábor |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | CRM customer service startup szolgáltatás ügyfélkapcsolati menedzsment ügyfélszolgálat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38975 |
Similar Items
A Wolt Magyarország Kft. marketingtevékenységeinek bemutatása
: Kováts Botond
: Kováts Botond
Startupok a hazai turisztikai piacon a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Faragó Fanni Jázmin
: Faragó Fanni Jázmin
Wolt Magyarország Kft. online kommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Bardi Nikolett
: Bardi Nikolett
A pandémia hatására megváltozott ügyféligények és üzleti modell innováció a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Kuborczik Virág
: Kuborczik Virág
A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása.
: Ecsedi-Papp Ádám
: Ecsedi-Papp Ádám
Fogyasztói magatartás vizsgálata a Wolt ételfutár alkalmazáson keresztül
: Veres Mirjam
: Veres Mirjam
A digitalizáció hatása a kiskereskedelmi szektor ügyfélkapcsolati-menedzsment módszereire
: Wittmann Marcell Attila
: Wittmann Marcell Attila
Ügyfélkapcsolati menedzsment hatékonysági kérdései a Budapest Bank Vállalati szegmensében
: Thuróczy Viktor Zoltán
: Thuróczy Viktor Zoltán
Az ügyfélkapcsolati menedzsment szerepe a hazai bankszektorban a magánszemélyek körében
: Romhányi Zita
: Romhányi Zita
A Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása
: Demeter Diána
: Demeter Diána
Ügyfélkapcsolati kommunikáció a Rendőrségnél
: Fónyad-Hoffer Renáta
: Fónyad-Hoffer Renáta
A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén
: Tancsik Dóra
: Tancsik Dóra
A COVID-19 hatása az online vásárlásokra és a Wolt Magyarország Retail részlege
: Széki Klaudia
: Széki Klaudia
A modern ügyfélkapcsolati rendszerek bemutatása és vizsgálata a MOL Limo példáján keresztül.
: Szántai Krisztián
: Szántai Krisztián
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
A China Telecom Ügyfélkapcsolati tevékenysége
: Farkas Csaba Máté
Published: (2019)
: Farkas Csaba Máté
Published: (2019)
Egy víziközmű társulat ügyfélkapcsolati kommunikációja
: Vidéki Szilvia
: Vidéki Szilvia
Ügyfélkapcsolati rendszer bemutatása, kihívásai a Coolbridge Kft-nél
: Szabó Daniella
: Szabó Daniella
A Wolt ételrendelési felülete és a használat közbeni vásárlói élmény
: Döbrentey Kende Márk
: Döbrentey Kende Márk
A Wolt brandjének hatása az éttermekre és fogyasztókra a magyar piacon
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
Ügyfél elégedettség növelése IT alkalmazásokkal logisztikai vállalatnál online ügyfélkapcsolati rendszereken keresztül
: Raszler Mária Magdolna
: Raszler Mária Magdolna
Az ALD Automotive Hungary ügyfélkapcsolati menedzsmentjének rendszere
: Mathes Krisztián
: Mathes Krisztián
Az ügyfélkapcsolati osztály jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Grundfos Magyarország Gyártó Kft. -nél
: Éliás Kinga
: Éliás Kinga
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája
: Hantal Zoltán Zalán
: Hantal Zoltán Zalán
A vállalat ügyfélkapcsolati rendszerének bemutatása a lakosság ügyfélkapcsolatának segítségével
: Dróth Zoé
: Dróth Zoé
Ügyfélkapcsolat menedzsment a B2B szektorban a T-Systems Magyarország Zrt. példáján keresztül
: Oláh Róbert
: Oláh Róbert
Multi-Motor és Bringa Kft. ügyfélkapcsolati rendszere, kommunikációs stratégiája, napi szintű gyakorlata
: Hegyes Balázs
: Hegyes Balázs
KOCKÁZATKEZELÉS ÉS KINTLÉVŐSÉG-MENEDZSMENT A SYSTEMAX PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Szilágyi Domonkos
: Szilágyi Domonkos
A Notino Partner ügyfélkapcsolati kommunikációs stratégiájának elemzése Business Support Operator vonatkozásban
: Gál Nikolett
: Gál Nikolett
Az APEH, mint szolgáltató hivatal ügyfélkezelésének sajátosságai az Ügyfélkapcsolati Főosztály gyakorlatában
: Kovács Brigitta
: Kovács Brigitta
Igény-kapacitás menedzsment az autóiparban az Audi Hungária Motor Kft. példáján keresztül
: Kiss Attila Ádám
: Kiss Attila Ádám
Ellátásilánc-menedzsment az autóiparban a Porsche Hungaria példáján keresztül
: Kovács Georgina Rebeka
: Kovács Georgina Rebeka
Ügyfélkapcsolati rendszer fejlesztése az S.C. Lion Victoria S.R.L-nél
: Böröczky Péter
: Böröczky Péter
Az emberi erőforrás menedzsment bemutatása egy szálloda példáján keresztül
: Fügedi Áron
: Fügedi Áron
Az emberi erőforrás menedzsment helye a vállalaton belül, a Mazars Kft. példáján keresztül
: Vida Viktória
: Vida Viktória
AZ UTAZÁSI IRODÁK ÜGYFÉLKAPCSOLATI MÓDSZEREINEK ÁTALAKULÁSA A 21. SZÁZADBAN, ÉS ENNEK PIACFORMÁLÓ HATÁSAI
: Horvàth Viktória Mária
: Horvàth Viktória Mária
A japán menedzsment sajátosságainak bemutatása egy japán kisvállalkozás példáján keresztül
: Mojzsis Vera
: Mojzsis Vera
Kreatív szövegalkotás az ALD Automotive Magyarország Kft. példáján keresztül
: Nagy Júlia
: Nagy Júlia
Lean menedzsment a létesítményüzemeltetésben egy hazánkban működő autóipari vállalat példáján keresztül
: László Márk
: László Márk
A vállalati fenntarthatóság bemutatása a Panalpina Magyarország Kft. példáján keresztül
: Hangodi Henrietta
: Hangodi Henrietta
Similar Items
-
A Wolt Magyarország Kft. marketingtevékenységeinek bemutatása
: Kováts Botond -
Startupok a hazai turisztikai piacon a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Faragó Fanni Jázmin -
Wolt Magyarország Kft. online kommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Bardi Nikolett -
A pandémia hatására megváltozott ügyféligények és üzleti modell innováció a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Kuborczik Virág -
A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása.
: Ecsedi-Papp Ádám