Banki ügyfélkiszolgálási innovációk

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Deli Zsolt
Other Authors: Pul Cintia Zsuzsanna
Kulcsszavak:bank
bank(ok)
bankfejlődés
banki ügyfél
digitalizáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38993

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg38993
005 20220311084702.0
008 220311suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Deli Zsolt 
245 1 0 |a Banki ügyfélkiszolgálási innovációk  |c Deli Zsolt  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatom témájaként a banki ügyfélkiszolgálási innovációkat választottam, amelynek bemutatását a bevezetéssel kezdtem, majd kitértem az alapfogalmakra, amelyek fontosak a témában, itt szó esett a digitalizációról, illetve konkrétan az innováció fogalmáról. Ezután ismertettem a COVID-19 kezdeti hatásait a magyarországi bankszektorra egy 2020-as évben megjelent cikk segítségével, illetve a bankunk digitális szolgáltatásait részletesen. Bemutattam többek között, hogy hogyan lehet bankszámlát nyitni, illetve személyi kölcsönt igényelni teljesen online, papírmentes formában. Az ismertetés során a bankunk honlapját hívtam segítségül, illetve felhasználtam a szakmai gyakorlatom során megtapasztalt és begyűjtött információkat. A záródolgozatom témáját az összefoglalás fejezettel zártam le, ahol röviden összegeztem az általam ismertetett témakört. 
695 |a bank 
695 |a bank(ok) 
695 |a bankfejlődés 
695 |a banki ügyfél 
695 |a digitalizáció 
700 1 |a Pul Cintia Zsuzsanna  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38993/1/Deli%20Zsolt%20z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38993/2/Z%C3%A1rodolgozati%20%C3%B6sszefoglal%C3%A1s%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés