Mitől sikeres egy település? – A településmárka tényezői közötti összefüggések vizsgálata Pécs város vonatkozásában.
Elmentve itt :
Szerző: | Czakó Friderika |
---|---|
További közreműködők: |
Juhász Alexandra
Németh Dr. Szilárd |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | branding márka márkaépítés településfejlesztés településmarketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39025 |
Hasonló tételek
Pécs, mint kreatív város
: Kovács Daniella Fanni
: Kovács Daniella Fanni
Mitől sikeres a Hapimag?
: Szilágyi Kinga
: Szilágyi Kinga
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Mitől sikeres a dm-drogerie markt?
: Szokob Helga
: Szokob Helga
Mitől sikeres a housekeeping egy szálloda üzemeltetésben
: Csurgai Viktória
: Csurgai Viktória
Vendéglátóhelyek online marketingkommunikációja és fiatalok kávéfogyasztási szokásai közötti összefüggések vizsgálata
: Tarpataki Zita
: Tarpataki Zita
A sportkommentátori és az interperszonális kommunikáció közötti összefüggések
: Bíró Ákos
: Bíró Ákos
Mitől lehet sikeres a magyar piacon egy jeges tea márka?
: Bodnár Boglárka
: Bodnár Boglárka
A városmarketing alkalmazásának lehetőségei Pécs Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában
: Rudolfné Molnár Dr Gabriella
: Rudolfné Molnár Dr Gabriella
Magyarország online utazásközvetítő irodák siker tényezői
: Bugyinszki Orsolya
: Bugyinszki Orsolya
A képes illusztráció és a vendégek étlapról történő választása közötti összefüggések vizsgálata
: Nagy Vanessza
: Nagy Vanessza
A munkahelyi elkötelezettség és munka-magánélet egyensúly közötti összefüggések vizsgálata az IT szektorban.
: Ángyánné Szekeres Benedikta
: Ángyánné Szekeres Benedikta
Pécs város imázsépítési lehetőségei az Európai Kulturális Főváros cím elnyerése kapcsán
: Bilonka Anett
: Bilonka Anett
A fiatal felnőttek szakképzése és a kapunyitási pánik közötti összefüggések
: Bohatiné Herczeg Gabriella
: Bohatiné Herczeg Gabriella
A sikeres S/4HANA bevezetések legfőbb tényezői
: Moró Péter
: Moró Péter
VÁLLALATOK ÁLTAL ALKALMAZOTT TERVEZÉSI MÓDSZEREK, VALAMINT AZ ÁLTALUK ELÉRT NÖVEKEDÉS KÖZÖTTI ÖSSZEFÜGGÉSEK VIZSGÁLATA
: Németh Áron
: Németh Áron
Székesfehérvár település marketingstratégiájának elemzése
: Kromberger Bence
: Kromberger Bence
Pilis település közművelődésének és értéktárának a vizsgálata
: Laczkó Levente Bálint
: Laczkó Levente Bálint
Az operatív és a stratégiai tervezés elméleti módszertana és a két terv közötti összefüggések vizsgálata
: Demeter Kitti
: Demeter Kitti
A borravaló és a szolgáltatás minősége közötti összefüggések, a borravaló adásának fogyasztói motivációi
: Hoóz Krisztina
: Hoóz Krisztina
Mitől függhet egy statisztika tárgy teljesítése?
: Ország Adrienn, et al.
Megjelent: (2024)
: Ország Adrienn, et al.
Megjelent: (2024)
Vidékfejlesztés és falusi turizmus összefüggések
: Lukács Erika
: Lukács Erika
A Zsolnay Fényfesztivál szerepe Pécs turizmusában
: Gerzsabek Kinga
: Gerzsabek Kinga
Fenntartható turizmus Pécs-Villány turisztikai térségben
: Tóth Franciska
: Tóth Franciska
Vezetési stílusok és szervezeti kultúra közötti összefüggések vizsgálata a hazai kereskedelmi KKV-k és nemzetközi nagyvállalatok esetében
: Aladics Blanka
: Aladics Blanka
Sióagárd hagyományai a település turizmusának fejlesztésében
: Horváth-Borbás Regina
: Horváth-Borbás Regina
Feked település fejlesztési lehetőségeinek, marketingeszközeinek elemzése
: Tillmann Flóra
: Tillmann Flóra
Pécs-Villány turisztikai térség vizsgálata a kulturális turizmusra fókuszálva
: Bodrogi Klaudia
: Bodrogi Klaudia
Értékrend, élelmiszerfogyasztói preferencia és a szolgáltatás-választás indítékai közötti összefüggések a hazai munkahelyi étkezés piacán
: Fodor Mónika
Megjelent: (2010)
: Fodor Mónika
Megjelent: (2010)
A szervezet felépítése és kommunikációs rendszere közötti összefüggések bemutatása a Pliva Hungária Kft.-n keresztül
: Halász Judit
Megjelent: (2007)
: Halász Judit
Megjelent: (2007)
Projektsiker értelmezése különböző projekttípusok esetén - A mérhető siker vagy sikertelenség tényezői
: Domsicz Ákos
: Domsicz Ákos
Fenntartható turizmus a városokban, Pécs példáján keresztül
: Palkovics Petra Alexandra
: Palkovics Petra Alexandra
A vidéki turizmus szerepe Kozárd település fejlődésében
: Buzamanisz Attila
: Buzamanisz Attila
Közösség – Tér – Település Nógrád vármegyében összehasonlító hatáselemzés
: Tompos Gréta
: Tompos Gréta
Mitől lesz cool egy szórakozóhely Budapesten? A Morrison's szórakozóhelyek marketingtevékenységén keresztül
: Kosaras Brigitta
: Kosaras Brigitta
A sikeres ügyfélkapcsolat tényezői. Elemzés és értékelés a Zara vállalat bemutatásán keresztül
: Simon Sára
: Simon Sára
A sikeres ügyfélkapcsolat tényezői - elemzés és értékelés a Zara vállalat bemutatásán keresztül
: Simon Sára
: Simon Sára
Kontrolling beszámolók – Mitől lesz értékes egy kontrolling riport?
: Zakor Dorina
: Zakor Dorina
Miért tesztelünk és mitől lesz eredményes egy szoftvertesztelés?
: Mölcs Martin
: Mölcs Martin
Pécs városmarketingje az Európai Kulturális Főváros cím tükrében
: Bátor-Bodrogi Klaudia
: Bátor-Bodrogi Klaudia
Hasonló tételek
-
Pécs, mint kreatív város
: Kovács Daniella Fanni -
Mitől sikeres a Hapimag?
: Szilágyi Kinga -
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra -
Mitől sikeres a dm-drogerie markt?
: Szokob Helga -
Mitől sikeres a housekeeping egy szálloda üzemeltetésben
: Csurgai Viktória