Hálózatelmélet és Bose-Einstein kondenzátum gazdasági megközelítése
Elmentve itt :
Szerző: | Fitos Rómeó József |
---|---|
További közreműködők: |
Baják Dr. Szabolcs
Dr. Sugár András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | 7P modell fizika gazdasági statisztika hálózatelmélet kvantum marketingelmélet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39072 |
Hasonló tételek
A hálózatelmélet és a mesterséges neurális hálózatok lehetséges alkalmazásai a könyvvizsgálatban
: Merena Krisztina Petra
: Merena Krisztina Petra
A Professzionális Országúti Kerékpársport Gazdasági Megközelítése
: Ternyei Georgina Anna
: Ternyei Georgina Anna
Az adócsalás viselkedésgazdaságtani megközelítése
: Krammer Rita Amaranta
: Krammer Rita Amaranta
A kreatív reklám kiteljesedését befolyásoló tényezők pszichológiai és gazdasági megközelítése
: Totth Ádám
: Totth Ádám
Az eszközallokáció trend alapú megközelítése
: Tomány Zoltán
: Tomány Zoltán
A vállalati biztonságtechnika gazdaságtani megközelítése
: Tiszolczi Balázs Gergely
: Tiszolczi Balázs Gergely
Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése
: Vona Letícia
: Vona Letícia
A leltár és a leltározás könyvvizsgálati megközelítése
: Engert Viktor
: Engert Viktor
Egy 60 éves brand XXI. századi megközelítése
: Urbán Elizabet Gréta
: Urbán Elizabet Gréta
A videótechnológián keresztül történő azonosítás marketing alapú megközelítése
: Molnár Hanna
: Molnár Hanna
A MÉRLEGELEMZÉS ELMÉLETI ÉS GYAKORLATI MEGKÖZELÍTÉSE EGY ÉPÍTŐIPARI VÁLLALKOZÁS VAGYONI, PÉNZÜGYI, JÖVEDELMEZŐSÉGI HELYZETÉNEK ELEMZÉSE A BESZÁMOLÓK ALAPJÁN
: Bakos Helga
: Bakos Helga
A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső(?)oktatásban Szolgáltatásminőség modellek elemzése - nemzetközi kitekintés
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2009)
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2009)
A Sharing economy megközelítése az autómegosztó szolgáltatások igényfelmérésén keresztül
: Horváth Zita
: Horváth Zita
A humán erőforrás megközelítése a személyiség pszichológiai jellemzőinek szempontjából
: Dirner Zsófia
: Dirner Zsófia
Mobilbankolás ügyfélközpontú megközelítése a MagNet Bank példáján keresztül
: Fábián Rita Tamara
: Fábián Rita Tamara
Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése a generációk szemszögéből
: Dávid Dóra Zsuzsanna
: Dávid Dóra Zsuzsanna
A belső vállalati rendezvények élmény oldalról történő megközelítése és a trendek változása
: Hrabovszki Dóra
: Hrabovszki Dóra
A Balanced Scorecard elméleti megközelítése és lehetséges előnyei egy konkrét vállalat esetében
: Lovas Lilla Emília
: Lovas Lilla Emília
Az üzleti siker megközelítése a soft-skillek és a motiváció perspektíváján keresztül
: Titkovics Tünde Irén
: Titkovics Tünde Irén
A Microsoft digitális transzformáció megközelítése a pénzügyi szektorban, a szektor digitalizációja Magyarországon
: Asztalos Dóra
: Asztalos Dóra
Belső ellenőrzés és controlling elméleti kérdései és gyakorlati megközelítése egy konkrét vállalat vizsgálata mentén
: Toldi Mónika
: Toldi Mónika
Az adórés és az adómorál elméleti és gyakorlati megközelítése a gazdaság különböző szereplőinek szempontjából
: Ficzere Balázs Zsolt
: Ficzere Balázs Zsolt
Fenntartható fejlődés, annak társadalmi, gazdasági szempontok szerinti megközelítése, különös tekintettel egy multinacionális autóipari beszállító vállalat budapesti telephelyének ez irányú tevékenységére
: Baráth Tamás Norbert
: Baráth Tamás Norbert
A Magyar Telekom Nyrt. és a Magenta1 szolgáltatási csomag piacvezető pozíciójának megközelítése marketingstratégiai oldalról
: Deán Balázs
: Deán Balázs
Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése, modern vállalati környezetre és Z generációs munkavállalókra vetített aktualitása
: Dobos Barnabás
: Dobos Barnabás
A dél-koreai közvetlentőke-befektetések kis koreai vállalkozásokra gyakorolt vonzóereje és annak interkulturális megközelítése Magyarországon
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
A fiatal felnőttkor krízisei, a pályakezdés nehézségei. A téma kommunikációs szempontú elemzése, illetve pszichológiai megközelítése
: Petri Bence
: Petri Bence
A Blanco Silgranit® mosogatók termékkínálatának bővítése a magyar piacon Egy magyar KKV értékesítési és marketing szempontú megközelítése
: Pusztai Kitti
: Pusztai Kitti
A turisztikai élményszerzés motivációi és jelentősége Magyarországon a Z generáció körében
: Fitos Bianka
: Fitos Bianka
A hasznos szabadidő eltöltés és művelődés, mint az időskori aktivitás megőrzésének lehetőségei
: Fitos Franciska
: Fitos Franciska
Egy vállalkozás vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, az eredményalakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolója alapján
: Csomáli László Rómeó
: Csomáli László Rómeó
Egy vállalkozás vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolója alapján
: Csomáli László Rómeó
: Csomáli László Rómeó
Nyugat-Dunántúli Régió pályázati aktivitása a turisztika tükrében 2007-2014
: Fitos Renáta
: Fitos Renáta
e-Sport Marketingkommunikációja
: Fitos Bence
: Fitos Bence
Komárom és térségének gazdasági és társadalmi elemzése
: Zakor József
: Zakor József
Rosszindulatú kibertevékenységek gazdasági és pénzügyi vonatkozásai
: Üveges András József
: Üveges András József
VoLTE szolgáltatás kiépítésének és bevezetésének gazdasági és társadalmi tényezői
: Németi József
: Németi József
A vállalkozás költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékélése.
: Fitos Dóra Anna
: Fitos Dóra Anna
Számviteli kötelezettségek összehasonlítása a magyar, német és IFRS szabályok alapján Egy németországi magyar leányvállalat példáján keresztül
: Fitos Dóra Anna
: Fitos Dóra Anna
Hazánk és a világ vezető autópiacainak alakulása a gazdasági világválságban
: Liber József
Megjelent: (2013)
: Liber József
Megjelent: (2013)
Hasonló tételek
-
A hálózatelmélet és a mesterséges neurális hálózatok lehetséges alkalmazásai a könyvvizsgálatban
: Merena Krisztina Petra -
A Professzionális Országúti Kerékpársport Gazdasági Megközelítése
: Ternyei Georgina Anna -
Az adócsalás viselkedésgazdaságtani megközelítése
: Krammer Rita Amaranta -
A kreatív reklám kiteljesedését befolyásoló tényezők pszichológiai és gazdasági megközelítése
: Totth Ádám -
Az eszközallokáció trend alapú megközelítése
: Tomány Zoltán