A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gombos Levente Balázs
Other Authors: Sarkadi Katalin
Kulcsszavak:divatcikk
fast fashion
fenntarthatóság
H&M
piaci helyzet
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39155

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg39155
005 20220322081518.0
008 220322suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gombos Levente Balázs 
245 1 2 |a A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése  |c Gombos Levente Balázs  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A gazdasági fejlődések és az online kereskedelem hatására a fast fashion vállalatok egyre nagyobb tömegeket érnek el. Számtalan üzletlánc megtalálható már Magyarországon is, melyek közül az egyik legismertebb a H&M vállalata. Az üzletlánc piaci helyzete a megfelelő marketingeszközöket kihasználva és a fenntarthatóság szemléletét követve, megingathatatlan. A koronavírus hatására sem csökkentek bevételei, valamint számos újítást is bevezettek a vásárlók igényeinek kielégítése érdekében a környezettudatosság jegyében. 
695 |a divatcikk 
695 |a fast fashion 
695 |a fenntarthatóság 
695 |a H&M 
695 |a piaci helyzet 
700 1 |a Sarkadi Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39155/1/Projektmunka-Gombos%20Levente.pdf  |z Dokumentum-elérés