Az Exit The Room Kft. marketingkommunikációs eszközei
Elmentve itt :
Szerző: | Kánya Dóra |
---|---|
További közreműködők: | Papp dr. Vanda |
Kulcsszavak: | 7P modell hirdetési tevékenység marketing terv marketingkommunikáció weboldal |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39249 |
Hasonló tételek
Exit vagy out of business? Mitől sikeres egy startup, hogyan segíti ezt a Magyar Kereskedelem-fejlesztési és Promóciós Kft?
: Szollár Zsolt
: Szollár Zsolt
Critical Analysis of Managing the Room Service Department in The Broadmoor
: Cindel Andrea
: Cindel Andrea
Az élelmiszer-pazarlás csökkentési lehetségei egy németországi 5*-os szálloda room service részlegén
: Csarnai Anita
: Csarnai Anita
Marketingkommunikáció eszközei, azok alkalmazási köre
: Balázs Andrea
: Balázs Andrea
A marketingkommunikáció eszközei és hatékonysága
: Nagy Cintia
: Nagy Cintia
Balatonfüredi Airbnb szállások marketingkommunikációs eszközei
: Kövesdi Kitty
: Kövesdi Kitty
A marketingkommunikáció eszközei az Alfréd Panzió gyakorlatában
: Balogh Tamás
: Balogh Tamás
Hazai és nemzetközi rendezvények marketingkommunikációs eszközei
: Moldován Zita
: Moldován Zita
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Gyógyszeripar marketingkommunikációs eszközei és azok alkalmazása
: Nagy Gergely Norbert
: Nagy Gergely Norbert
Beverage consumption habits and the comparison of two Fine Dining restaurant The Arany Kaviar and The Penrose Room in 2016-2017
: Vasadi-Balogh Eszter
: Vasadi-Balogh Eszter
A BestByte Kft. marketingkommunikációs eszközei és ezek hatékonysága
: Győri Olga
: Győri Olga
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei az elektronikus zene világában
: Oláh Tímea
: Oláh Tímea
A „Márka” brand marketingkommunikációs eszközei akkor és most
: Czene Tímea Vanda
: Czene Tímea Vanda
A Nokia Lumia okostelefon-termékportfólió marketingkommunikációs konstrukciója és eszközei a célcsoport aspektusából
: Balla Dóra
Megjelent: (2014)
: Balla Dóra
Megjelent: (2014)
Egy vállalat jelentős marketingkommunikációs eszközei a brand és imázsépítésében
: Laczkó Levente
: Laczkó Levente
A marketingkommunikáció új eszközei és módszerei a hazai marketinggyakorlatban
: Nyilánszky Hedvig
: Nyilánszky Hedvig
A Michelin gumiabroncsgyártó vállalat marketingkommunikációs eszközei a HTSS zónában
: Federics Barbara
: Federics Barbara
A marketingkommunikáció eszközei és azok alkalmazása a Starbucks Magyarország kávéházláncnál
: Kun Enikő
: Kun Enikő
A magyarországi kereskedelmi televíziók marketingkommunikációs eszközei és azok innovatív fejlesztési lehetőségei
: Száraz András István
: Száraz András István
Az online turizmus marketingkommunikációs eszközei és azok változásai a megváltozott utazási szokások tükrében.
: Juhász Réka Kata
: Juhász Réka Kata
"Please, make up my room"- A Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace és a Kempinski Hotel Corvinus Budapest emeleti tevékenységének összehasonlító elemzése
: Sztrunga Tünde
: Sztrunga Tünde
Hogyan adjunk el videójátékot? A videójáték-ipar marketingkommunikációs eszközei, alkalmazásuk és hatásuk
: Szaszák Tamás János
: Szaszák Tamás János
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei a B2Sky utazási iroda példája kapcsán
: Mészáros Péter Pál
: Mészáros Péter Pál
Az árfolyamveszteség kivédésének eszközei
: Léránt Krisztián
: Léránt Krisztián
Végrehajtás eszközei, lehetőségei
: Oláh Emese
: Oláh Emese
Az adóvégrehajtás eszközei és lehetőségei
: Fakan Éva Ninetta
: Fakan Éva Ninetta
Az adóvégrehajtás eszközei és lehetőségei
: Vágner Petra Anna
: Vágner Petra Anna
Az adóvégrehajtás eszközei és lehetőségei
: Szabó Tímea
: Szabó Tímea
Az adóvégrehajtás eszközei és lehetőségei
: Csiki Piroska
: Csiki Piroska
Az adóvégrehajtás eszközei és lehetőségei
: Szabó Tímea
: Szabó Tímea
Az adóvégrehajtás eszközei és lehetőségei
: Tóth Csilla Tünde
: Tóth Csilla Tünde
Az Y generáció motiválásának eszközei
: Varga Noémi
: Varga Noémi
Az adóvégrehajtás eszközei és lehetőségei
: Miseta Diána
: Miseta Diána
A Rockstar Magazin marketingkommunikációs elemzése és megfejtése avagy hogyan élheti reneszánszát egy nyomtatott magazin a digitális korban csupán marketingkommunikációs eszközei sikeres használatával
: Könnyű Flóra Zsuzsanna
: Könnyű Flóra Zsuzsanna
A forintosítás marketing eszközei
: Iharos Mónika
: Iharos Mónika
Hasonló tételek
-
Exit vagy out of business? Mitől sikeres egy startup, hogyan segíti ezt a Magyar Kereskedelem-fejlesztési és Promóciós Kft?
: Szollár Zsolt -
Critical Analysis of Managing the Room Service Department in The Broadmoor
: Cindel Andrea -
Az élelmiszer-pazarlás csökkentési lehetségei egy németországi 5*-os szálloda room service részlegén
: Csarnai Anita -
Marketingkommunikáció eszközei, azok alkalmazási köre
: Balázs Andrea -
A marketingkommunikáció eszközei és hatékonysága
: Nagy Cintia