Az Accor márkája és annak sikeressége vendégvélemények alapján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Skoperda Kata
További közreműködők: Kovács Róbert Ferenc
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Accor Hotels
honlap - weblap
közösségi média
marketing
márka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39329
Leíró adatok
Kivonat:Manapság rengeteg márkát találunk a világban. Látunk egy logót, hallunk egy szlogent vagy látunk egy képet és rögtön beazonosítjuk a hozzá tartozó márkát. Ahhoz, hogy ezt az ismertséget elérjük egy hosszabb folyamatot kell bejárni, melyben vannak jobb és rosszabb döntések is, de cél mindegyiknél az, hogy a potenciális vendégeink ne csak tudjanak a márkáról, ne csak ismerjék és tetsszen nekik a márka, de preferálják is azt. De mi is pontosan egy márka?Nem csak a logó vagy egy személyiségi jegy vagy egy termék, hanem sokkal több ennél. A márka egy személy zsigeri érzése egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban. Vagyis a márka nem az, amit mi, mint tulajdonosok mondunk egy termékről, hanem az, amit az emberek, vendégek mondanak róla