A digitális kommunikáció új platformjai
Elmentve itt :
Szerző: | Schatz Réka Krisztina |
---|---|
További közreműködők: | Papp dr. Vanda |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | business marketing elektronikus kommunikáció közösségi média online kommunikációelmélet online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39344 |
Hasonló tételek
A randiapplikációk piacának szereplői, mint az énmárka megjelenésének új platformjai
: Szokol-Humay Dea
: Szokol-Humay Dea
A tartalomgyártók kora, az influencer marketing platformjai és azok sajátosságai
: Kemény Alexandra Imola
: Kemény Alexandra Imola
A kereskedelem online platformjai. Magyar kis-és középvállalkozások értékesítés növelésének internetes lehetőségei
: Tarcsi Szilvia
: Tarcsi Szilvia
Kommunikáció a digitális generációval
: Molnárné Szerencsi Ágnes
: Molnárné Szerencsi Ágnes
Digitális kommunikáció, online bankolás
: Guardamagna Cristiano
: Guardamagna Cristiano
Vállalaton belüli digitális kommunikáció
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
Digitális kommunikáció szerepe a márkaépítésben
: Pintér Viktória
: Pintér Viktória
A szervezeti kommunikáció új lehetőségei a digitális világban egy kereskedelmi vállalkozás dolgozóinak visszajelzése alapján
: Varga Milán
: Varga Milán
Mobilmarketing mint új kommunikációs eszköz
: Kelemen Lili
: Kelemen Lili
A digitális kommunikáció hatása a generációkra- és a kommunikációs minták átalakulása
: Szmuda Zsófia
: Szmuda Zsófia
A szervezeti kommunikáció új lehetőségei napjainkban
: Szabó Vivien
: Szabó Vivien
Digitális kommunikáció a munkahelyen - hatékony belső kommunikáció egy multinacionális vállalat magyarországi leányvállalatánál
: Briski Melinda
: Briski Melinda
A Whirlpool Magyarország Kft. Digitális kommunikációs kampányainak elemzése
: Holinszky Teodóra
: Holinszky Teodóra
Interaktív belső kommunikáció - Digitális megoldások a vállalati kultúrában
: Balázs Jázmin
: Balázs Jázmin
A digitális kommunikáció alkalmazási lehetőségei az állateledel kategória számára
: Karakas Fanni
: Karakas Fanni
A hazai profitorientált zenei fesztiválok digitális marketing kommunikációs stratégiái
: Zsiros Botond
: Zsiros Botond
A digitalizáció hatása a nagyvállalatokra, Kate az új digitális asszisztens
: Kurpé Balázs
: Kurpé Balázs
Új kommunikációs arculat bemutatása egy hitelintézet példáján keresztül
: Tóth Anita Ilona
: Tóth Anita Ilona
Digitális kommunikáció a munkahelyeken, kollaborációs platformok hatása az üzleti életben
: Dunay Benedek László
: Dunay Benedek László
Új kommunikációs formák és alternatív eszközök a magyar autóiparban
: Sóstói Tamás
: Sóstói Tamás
Informatika vs. Digitális kultúra! A 2024-es új digitális kultúra érettségi vizsgakövetelményeinek elemzése
: Sándor Zoltán, et al.
Megjelent: (2024)
: Sándor Zoltán, et al.
Megjelent: (2024)
Új Generációs Marketing Eszközök - Hogyan befolyásoljuk a fogyasztókat a digitális világban?
: Kozák Győző
: Kozák Győző
A digitális kommunikáció előnyei és buktatói a Covid-válság árnyékában vállalatok megoldásai
: Bede Polla Blanka
: Bede Polla Blanka
Egy új digitális platform bevezetése egy nemzetközi olaj- és gázipari vállalatban
: Tóth Dániel
: Tóth Dániel
A digitális nőgyógyászati eszközök relevanciája napjainkban és ezek hatékony kommunikációs stratégiája
: Bokor Orsolya
: Bokor Orsolya
Királyi protokoll Hogyan változott a modern brit monarchiában?
: Schatz Abigél
: Schatz Abigél
A vendéglátás marketing - A magyar vendéglátásban felhasználható új kommunikációs eszközök
: Egyed Máté
: Egyed Máté
Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében
: Kalauz Ingrid
: Kalauz Ingrid
A digitális médiaforradalom és az információs és kommunikációs technológiák fejlődésének hatása a diplomáciára
: Horváth Zsuzsanna Eszter
: Horváth Zsuzsanna Eszter
Új termék piaci marketingje, A Mucius Scaevola Kft. design termékeinek kommunikációs stratégiája
: Pap Rita
: Pap Rita
A home office és a digitális kommunikáció elterjedése a munkaerőpiacon a Z generáció szemszögéből
: Papp Nikolett
: Papp Nikolett
A vállalati belső kommunikáció fejlődése a digitális térben a pandémia helyzet okozta kényszer miatt
: Juhász Laura
: Juhász Laura
Toborzás-kiválasztás szerepe a digitális világban
: Varga Réka
: Varga Réka
Digitális pénzhasználat - A digitális jegybankpénz megjelenése
: Gócs Annabella
: Gócs Annabella
A digitális bennszülöttek közösségi média használata
: Machalik Krisztina
: Machalik Krisztina
A digitális forradalom kontrollingra gyakorolt hatásai
: Kenyér Krisztina
: Kenyér Krisztina
A Nestlé gabonapelyhek kommunikációs stratégia váltása a hagyományos és az új médiumok tükrében
: Sütöri Boglár
: Sütöri Boglár
A pandémia hatása a digitális pénzügyeinkre
: Vámos Stella Krisztina
: Vámos Stella Krisztina
Kommunikációs akadálymentesítés A jelnyelv és a braille írás
: Debreceni Krisztina
Megjelent: (2007)
: Debreceni Krisztina
Megjelent: (2007)
Reklámadó, mint diverzáns tényező az RTL csoport kommunikációs stratégiájában
: Kádár Krisztina Réka
: Kádár Krisztina Réka
Hasonló tételek
-
A randiapplikációk piacának szereplői, mint az énmárka megjelenésének új platformjai
: Szokol-Humay Dea -
A tartalomgyártók kora, az influencer marketing platformjai és azok sajátosságai
: Kemény Alexandra Imola -
A kereskedelem online platformjai. Magyar kis-és középvállalkozások értékesítés növelésének internetes lehetőségei
: Tarcsi Szilvia -
Kommunikáció a digitális generációval
: Molnárné Szerencsi Ágnes -
Digitális kommunikáció, online bankolás
: Guardamagna Cristiano