A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Surányi Liza
További közreműködők: Oláh Péter Károly
Kulcsszavak:Front Office
interjú
recepció
SabeeApp
szállodai munkakör
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39354

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg39354
005 20220322081930.0
008 220322suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Surányi Liza 
245 1 2 |a A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése  |c Surányi Liza  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakmai gyakorlatomat a The Three Corners Hotel Anna *** Superior szállodában töltöttem, mint recepciós gyakornok.Elsődleges célom az volt, hogy projektmunkámban részletesen bemutassam a recepciós munkakör jellegzetességeit, a , valamint magát a gyakorlat helyszínét. Mindezek mellett megismerkedhettem egy vadonatúj rendszerrel, a vendéginformációs zárt adatbázis használatával, amelyre a problémafelvetést alapozhattam. A szállodában használatos foglalási rendszerek megismerésére is volt lehetőségem. Projektmunkámban megkíséreltem összehasonlítani a SabeeApp, valamint a HostWare rendszerek jellemzőit.A későbbiekben a személyes interjút választottam, mint kutatási módszert. Interjúm alanya a szálloda General Managere, Gonda János volt. Szerettem volna megtudni, hogy hogyan vészelte át a szálloda a vírushelyzetet, illetve azt, hogy miként gondolkoznak a szálloda vezetői a jövőről. Az interjú elkészültével sokkal mélyebb betekintést nyerhettem a szálloda életébe, mint azt korábban vártam volna. 
695 |a Front Office 
695 |a interjú 
695 |a recepció 
695 |a SabeeApp 
695 |a szállodai munkakör 
700 1 |a Oláh Péter Károly  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39354/1/Sur%C3%A1nyi%20Liza%20projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés