A NOBU éttermek sikerének kulcsa és a japán konyha népszerűsége a hazai fogyasztók körében
Saved in:
Main Author: | Báder Luca |
---|---|
Other Authors: | Hidvégi Hedvig |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Ázsia Dél-Amerika étterem fúzió(k) gasztronómia gasztrotörténet Japán vendéglátás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39364 |
Similar Items
Észak-Amerikai Konyha és Népszerűsége Magyarországon
: Dávid Trisztán Tibor
: Dávid Trisztán Tibor
Az Ozora Fesztivál sikerének kulcsa a szájreklám ereje és az élményalapú marketing szerepe
: Kiss Nóra
: Kiss Nóra
Egy egészséges gyorsétterem megvalósíthatósági tanulmánya, bevezetése, sikerének kulcsa Budapesten
: Császár Zsolt
: Császár Zsolt
Love factory, az új Fiesta sikerének kulcsa! Fogyasztói szokások és befogadói attitűd, azonos vagyok-e a hősömmel?
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
A mediterrán konyha népszerűsége és a mediterrán diéta ismertsége
: Wellmann Borbála
: Wellmann Borbála
A Gyulai kolbász márka megalakulása, sikerének kulcsa a hazai piacon és/vagy a nemzetközi piacon
: Fodor Sára
: Fodor Sára
Az ALDI márkamenedzsmentje és a saját márkák népszerűsége a fogyasztók körében
: Szabópál Zoltán Bence
: Szabópál Zoltán Bence
A Nike vállalat sikerének kulcsa, marketingstratégiájának elemzése és az Adidas-szal szemben elért eredményei
: Kőrösi Beatrix
: Kőrösi Beatrix
Mi a Nexon Kft. sikerének kulcsa, avagy Milyen érvek szólnak a bérszámfejtés outsourcing mellett?
: Sóti Annabella
: Sóti Annabella
A japán konyha, jellemző étkezési szokások és azok megjelenése a hazai vendéglátásban
: Rizmajer Eszter
: Rizmajer Eszter
A japán zöld tea és növekvő népszerűsége a gasztronómiában
: Csernyus Anna
: Csernyus Anna
A tengeri hajóutak népszerűsége a magyarok körében
: Kispéter Dorina
: Kispéter Dorina
A Hungaroring népszerűsége a belföldi turisták körében
: Bőti Dalma
: Bőti Dalma
Szálláskereső weboldalak népszerűsége a magyar fiatalok körében
: Tyukos Bianka
: Tyukos Bianka
A „vasfüggöny mögötti” első Forma-1-es pálya jövője az új érában - A Hungaroring fejlesztési területei és sikerének kulcsa
: Herczog Roberta
: Herczog Roberta
A sötét turizmus népszerűsége a magyar utazók körében
: Poszlóczky Anna
: Poszlóczky Anna
A bakancsos turizmus népszerűsége és az Országos Kéktúra ismertsége a hazai lakosság körében
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A rovar alapú élelmiszerek elfogadottsága hazai fogyasztók körében
: Dobos Boglárka
: Dobos Boglárka
Az internetes kereskedelem megítélése a hazai fogyasztók körében
: Molnár Boglárka
: Molnár Boglárka
A tradicionális és az újhullámos desszertek iránti kereslet elemzése a hazai fogyasztók körében
: Szögeczki Luca
: Szögeczki Luca
Csúcsgasztronómia bemutatása hazai éttermek példáján keresztül
: Zelei Zsófi
: Zelei Zsófi
Fenntarthatóság a fogyasztók körében
: Balogh Bence
: Balogh Bence
A Magyar Termék védjegy megítélése a hazai fogyasztók körében
: Paksi Márk
: Paksi Márk
A sötét- és a katasztrófaturizmus népszerűsége a magyar utazók körében
: Poszlóczki Flóra
: Poszlóczki Flóra
A kézműves italok népszerűsége a fiatal-, illetve középkorú felnőttek körében
: Hegyi Ábel
: Hegyi Ábel
A fogyasztói magatartás vizsgálata a hazai kraft sör fogyasztók körében
: Farkas Szilveszter Roland
: Farkas Szilveszter Roland
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
Cargonet, a Qualitrans versenyképességének kulcsa
: Rittgasser Anett
: Rittgasser Anett
Tejet a tehéntől avagy A biotej perspektívái a hazai fogyasztók körében
: Burián Dóra
: Burián Dóra
A startup vállalkozások sikerének titka, az NNG Kft. sikerének tükrében - Budapest, mint startup főváros
: Bera Eszter
: Bera Eszter
Bellozzo éttermek működése
: Réffi Anna Dalma
: Réffi Anna Dalma
Fenntartható éttermek Magyarországon
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
A múzeumandragógia népszerűsége Magyarországon
: Czigler Nóra
: Czigler Nóra
A Fintech és Insurtech, mint digitális megoldások ismertsége a hazai fogyasztók körében
: Tóth Zsuzsanna
: Tóth Zsuzsanna
Az elektronikus kereskedelem fejlődésének hazai trendjei és magyar perspektívái a fogyasztók körében
: Csukás Milán
: Csukás Milán
Szállodai metakeresők népszerűsége Magyarországon
: Havacs Péter
: Havacs Péter
Similar Items
-
Észak-Amerikai Konyha és Népszerűsége Magyarországon
: Dávid Trisztán Tibor -
Az Ozora Fesztivál sikerének kulcsa a szájreklám ereje és az élményalapú marketing szerepe
: Kiss Nóra -
Egy egészséges gyorsétterem megvalósíthatósági tanulmánya, bevezetése, sikerének kulcsa Budapesten
: Császár Zsolt -
Love factory, az új Fiesta sikerének kulcsa! Fogyasztói szokások és befogadói attitűd, azonos vagyok-e a hősömmel?
: Kiss Nikolett -
A mediterrán konyha népszerűsége és a mediterrán diéta ismertsége
: Wellmann Borbála