Hogyan tud egy szálloda zöld szállodává válni, és ez mennyire motiválja a jövendőbeli vendégeket
Saved in:
Main Author: | Vasvári Judit |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fenntarthatóság környezetvédelem szálláshelyek szállodaipar zöld szálloda |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39400 |
Similar Items
Az Erzsébet Királyné Szálloda "Zöld Szállodává" alakítása
: Bánszki Bettina Lilla
: Bánszki Bettina Lilla
Margitszigeti Ensana Health Spa Szállodák bemutatása és azok zöld szállodává alakításának vizsgálata
: Szikora Ádám
: Szikora Ádám
„Piros, fehér, zöld ez a magyar föld" avagy Egy agrárkiállítás képei
: Hargitai Mariann
: Hargitai Mariann
Vezetőfejlesztés - avagy miért akar a manager leader-ré válni?
: Szolnoki Fanni
: Szolnoki Fanni
Motiváció és ösztönzés. Milyen eszközökkel motiválja munkatársait az OVB?
: Gál Judit Erzsébet
: Gál Judit Erzsébet
Munkahelyi stressz, a kiégés, mint népbetegség vs Reziliencia. Hogyan tud a coaching segíteni?
: Bauer Ildikó
: Bauer Ildikó
Kombinált szállodává válás bemutatása a Mercure Budapest Buda példáján
: Somogyi Mercédesz
: Somogyi Mercédesz
CSR és az ExxonMobil - avagy miért kell, és hogyan tud társadalmi felelősséget vállalni egy olajcég
: Elefánt Adrienn
: Elefánt Adrienn
Mennyire fenntartható a földgázellátás?
: Csiba Péter
Published: (2022)
: Csiba Péter
Published: (2022)
A zöld szálloda és a marketing kapcsolata
: Vozár Dorottya Virág
: Vozár Dorottya Virág
Mennyire érdemes sztenderdizálni egy globális márka kommunikációját?
: Lovas Katalin
: Lovas Katalin
Hogyan tud egy szállítmányozó cég állandó, magas minőséget nyújtani ügyfelei részére a lehető legmagasabb biztonság betartása mellett, a kockázatok figyelembevételével?
: Barna Mónika
: Barna Mónika
Mi motiválja a gyerekeket a tanulásban? Milyen szerep jut a külső és belső indítékoknak?
: Galambos Orsolya
: Galambos Orsolya
Kötelező női kvóta, avagy ez már túllép minden határon
: Bende Kata
: Bende Kata
Mennyire befolyásolja a regionális informatikai helyzet a logisztikát?
: Sándor Ágnes, et al.
Published: (2016)
: Sándor Ágnes, et al.
Published: (2016)
A visszajelzés – hogyan változtatta meg a szervezeti kultúrát egy új teljesítményértékelő folyamat bevezetése és mennyire adaptálódott hozzá a szervezet?
: Helter Zoltán
: Helter Zoltán
Esküvő zöld szemléletben, avagy hogyan szervezzünk fenntartható esküvőt
: Antal Barbara
: Antal Barbara
Valóban „zöld”-e a zöldhitelezés, avagy hogyan tovább?
: Szabó László
: Szabó László
A COVID-19 hatása a sportturizmusra Talpon tud-e maradni a Sport Travel Kft.?
: Liska Bálint
: Liska Bálint
Megújuló energiaforrások - a szélenergia lehetőségei Magyarországon - mennyire élünk vele?
: Udvardi Nóra
: Udvardi Nóra
Kell ez a disznó Magyarországnak? - avagy a HORVÁTH-Farm Kft. marketingstratégiája
: Németh Luca
: Németh Luca
A 2017-2018-as "Zöld Szálloda" Díj pályázatainak elemzése demográfiai szempontok alapján
: Mészáros Marcell Csaba
: Mészáros Marcell Csaba
A fogyasztói megítélés vizsgálata az optikai termékek piacán - avagy mivel tud jobb lenni egy magánlátszerészet az üzletláncoknál?
: Litauszky Tibor
: Litauszky Tibor
A magyarországi vendégforgalom növekedési lehetőségei; a nemzeti turizmusmarketing ez irányú célkitűzéseinek hatásvizsgálata
: Zsigmond András
: Zsigmond András
Egy adott cég fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára
: Pirisi Lara
: Pirisi Lara
Mennyire vagyunk okosak? Avagy a Logisztika 4.0 eszköztárának gyakorlati alkalmazása
: Király Éva
Published: (2022)
: Király Éva
Published: (2022)
A forma-1 jövője, avagy mennyire lehet fenntartható a „király kategória”
: Oláh Bálint
: Oláh Bálint
Az MnT Kft. fogyasztóinak vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs fejlesztésekre
: Budai Szabina
: Budai Szabina
A Bellozzo fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára.
: Tóth Barna
: Tóth Barna
Mennyire megalapozott szakmailag a külgazdasági stratégia, különös tekintettel a "keleti nyitás" politikájára?
: Megyeri Gábor
: Megyeri Gábor
Fenntartható gazdaság zöld közbeszerzéssel
: Pálos Judit
: Pálos Judit
A Zwack Unicum Nyrt. fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára
: Majer Dávid
: Majer Dávid
Mennyire felel meg a magyar villamosenergia-ágazat szabályozása az Európai Unió új villamos irányelvének?
: Nagy Attila
: Nagy Attila
Felelős vállalatvezetés a munkáltató és a munkavállaló szemszögéből - Mennyire vonzó manapság a felelős vállalatvezetés?
: Keresztesi Katalin
: Keresztesi Katalin
Pályázzunk vagy mégsem? Avagy mennyire segíti a mezőgazdasági gazdaságok hatékonyságát és jövedelmezőségét a támogatások igénybevétele
: Varga Orsolya Fruzsina
: Varga Orsolya Fruzsina
Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek
: Bodnár Eszter
: Bodnár Eszter
Szálloda üzemeltetés
: Babos Villő
: Babos Villő
Szálloda Üzemeltetés
: Kocsis Lázár Dávid
: Kocsis Lázár Dávid
Fenntartható fejlődés, annak társadalmi, gazdasági szempontok szerinti megközelítése, különös tekintettel egy multinacionális autóipari beszállító vállalat budapesti telephelyének ez irányú tevékenységére
: Baráth Tamás Norbert
: Baráth Tamás Norbert
Zöld esküvők jövője
: Nevelős Pálma Lotti
: Nevelős Pálma Lotti
Similar Items
-
Az Erzsébet Királyné Szálloda "Zöld Szállodává" alakítása
: Bánszki Bettina Lilla -
Margitszigeti Ensana Health Spa Szállodák bemutatása és azok zöld szállodává alakításának vizsgálata
: Szikora Ádám -
„Piros, fehér, zöld ez a magyar föld" avagy Egy agrárkiállítás képei
: Hargitai Mariann -
Vezetőfejlesztés - avagy miért akar a manager leader-ré válni?
: Szolnoki Fanni -
Motiváció és ösztönzés. Milyen eszközökkel motiválja munkatársait az OVB?
: Gál Judit Erzsébet