Ár, minőség és termék dizájn fontosságának az összehasonlítása az optikai piacon országszerte
Saved in:
Main Author: | Varga Tícia |
---|---|
Other Authors: | Kovács Dr. András |
Kulcsszavak: | ár minőség optika termék design vevőérték vevőmagatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39408 |
Similar Items
A mai dizájn cukrászat bemutatása
: Budaházi Ágnes
: Budaházi Ágnes
A Hoya Vision Care Company új terméke, a Yuniku bevezetése az optikai piacra
: Huják Kevin
: Huják Kevin
Az ár. Az ár kialakításának szempontjai és folyamata a külkereskedelmi gyakorlatban.
: Tóth Norbert
: Tóth Norbert
Egy hazai dizájner márka marketingkommunikációjának vizsgálata és elemzése
: Fehér Klaudia Irén
: Fehér Klaudia Irén
Digitális eszközkezelők és dizájn rendszerek a marketing alkalmazásában
: Győrfi Blanka
: Győrfi Blanka
Optikai csalódások a magyarok értékorientációjában
: Veres Zsanett
Published: (2014)
: Veres Zsanett
Published: (2014)
A fagylalt térhódítása a XXI. századi dizájner termékekig
: Csüllög Anna
: Csüllög Anna
Marketing fejlődése az optikai termékek piacára fókuszálva
: Molnár Dávid
: Molnár Dávid
Az ARS online reklámadatbázis piaci bevezetése
: Nagy Bernadett
: Nagy Bernadett
Az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiája
: Kerschbaummayer Eliza
: Kerschbaummayer Eliza
A nők szerepe a munkaerő-piacon A teljesítmény, társulási és hatalmi motívumok fontosságának vizsgálata
: Lukáts Krisztina
: Lukáts Krisztina
Versenytárselemzés, Ár-érték mátrix segítségével
: Nagy Renáta Nóra
: Nagy Renáta Nóra
Egy régi termék újrapozicionálása a piacon
: Sarkadi Dorottya
: Sarkadi Dorottya
Minőség az egészségügyben
: Varró Katalin
Published: (2013)
: Varró Katalin
Published: (2013)
Az ár- és belvízvédelem helyzete és kommunikációja Magyarországon
: Rudolf Dóra
: Rudolf Dóra
Forma Eyewear 3D nyomtatott szemüvegkeret bevezetése az optikai piacra
: Bokor Ádám
: Bokor Ádám
Zeiss szemüveglencsegyártó cég marketingtsratégiájának és kommunikációjának bemutatása az optikai termékek piacán
: Tulipán Laura
: Tulipán Laura
Törzshelyek és törzsvendégek fontosságának vizsgálata éttermek esetében
: Hajós Zsófia
: Hajós Zsófia
Új termék bevezetése külföldi piacon a spanyolországi Lopez Pigueiras márka magyarországi piacra lépése
: Csiba Orsolya
: Csiba Orsolya
A Globus VITAL WebAR termékbevezető kampánya
: Szép Barbara Evelin
: Szép Barbara Evelin
(MALÁTA+MARKETING)/ÁR=SIKER? Sörfogyasztási szokások és preferenciák vizsgálata a magyarországi nagykorú lakosság körében
: Lancz Alexandra
: Lancz Alexandra
Minőség, mint versenyelőny
: Molnár Anetta
: Molnár Anetta
A minőség követelménye az Európai Unióban A FAG Components Hungary Kft. minőségirányítási rendszerének bemutatása
: Varga Viktória
: Varga Viktória
A vevői elégedettség kérdőíves mérésére használható webes alapú szoftverek értékelése és összehasonlítása funkcionalitás és ár szempontjából
: Szemők Bálint
: Szemők Bálint
Minőség 2012 minőségbiztosítás a jövő szállodáiban
: Juhász László, et al.
Published: (2010)
: Juhász László, et al.
Published: (2010)
A kockázatkezelés fontosságának bemutatása egy multinacionális cégen keresztül
: Zsömbörgi Márta Judit
: Zsömbörgi Márta Judit
VR/AR hatása a szórakoztató iparra és a mindennapokra
: Nagyváradi Bence
: Nagyváradi Bence
Minőség szerepe az iskolarendszeren kívüli nyelvoktatásban
: Gieda Loretta
: Gieda Loretta
A munkáltatói márkaépítés jelentőségének és fontosságának korosztály szerinti vizsgálata
: Bodor-Vincze Réka
: Bodor-Vincze Réka
Minőség-ellenőrzés a könyvvizsgálatban
: Kekk Laura Rita
: Kekk Laura Rita
Minőség-ellenőrzés a könyvvizsgálatban
: Kerschbaummayer Péter
: Kerschbaummayer Péter
Minőség szerepe a vállalkozásokban
: Bálint Tamás Jenő
: Bálint Tamás Jenő
Gondolatok a minőség mérhetőségéről
: Ilyésné Molnár Emese
Published: (2008)
: Ilyésné Molnár Emese
Published: (2008)
A TŐKESZERKEZETTEL KAPCSOLATOS ELMÉLETEK ÉRVÉNYESÜLÉSE A GYAKORLATBAN, AZ ESSILOR OPTIKAI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG PÉLDÁJÁN
: Balázs Ágnes
: Balázs Ágnes
Az etnoturizmus, mint turisztikai termék megjelenése a piacon és a nemzetközi trendek között
: Pete Zsófia
: Pete Zsófia
AZ IVÓVÍZ VALÓDI ÁR/ÉRTÉK ARÁNYÁNAK VIZSGÁLATA BUDAPESTEN ÉS A HAZAI VÍZMŰVEKNÉL
: Rácz Viktória
: Rácz Viktória
Optikai piac és azt befolyásoló tényezők bemutatása és a Noptiker Kft piaci helyzete
: Kajári Örs Hunor
: Kajári Örs Hunor
A transzferárazási szabályok bemutatása, és a szokásos piaci ár meghatározása
: Keszthelyi Boldizsár László
: Keszthelyi Boldizsár László
Fenntartói minőség - fenntartók jogai, kötelezettségei
: Gaál Judit
: Gaál Judit
Mesterséges Intelligencia használata minőség-ellenőrzésben
: Kőrös Eszter
: Kőrös Eszter
Similar Items
-
A mai dizájn cukrászat bemutatása
: Budaházi Ágnes -
A Hoya Vision Care Company új terméke, a Yuniku bevezetése az optikai piacra
: Huják Kevin -
Az ár. Az ár kialakításának szempontjai és folyamata a külkereskedelmi gyakorlatban.
: Tóth Norbert -
Egy hazai dizájner márka marketingkommunikációjának vizsgálata és elemzése
: Fehér Klaudia Irén -
Digitális eszközkezelők és dizájn rendszerek a marketing alkalmazásában
: Győrfi Blanka