Az Instagram hatása a Z generáció turisztikai keresletére és utazás előtti döntéshozatalára Magyarországon
Saved in:
Main Author: | Czakó Dóra |
---|---|
Other Authors: | Kovács Edina |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Instagram közösségi média turisztikai kereslet utazás előtti döntéshozatal Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39518 |
Similar Items
A TikTok hatása a Z generáció fogyasztói döntéshozatalára
: Tóth Laura
: Tóth Laura
A Facebook és az Instagram formáló szerepe az utazás döntésére az Y és Z generáció körében
: Jászai Nikolett
: Jászai Nikolett
Az influenszermarketing hatása a vásárlók döntéshozatalára
: Óvári Zsófia Zsuzsanna
: Óvári Zsófia Zsuzsanna
Az Instagram hatása az Y és a Z generációra
: Zanati Gabriella
: Zanati Gabriella
A klímaválság hatása a szállodák keresletére - Mátra-Bükk és Budapest összehasonlító elemzés
: Károlyi Dóra
: Károlyi Dóra
Megjelenésünk fontossága, befolyásoló hatása üzleti partnerünk döntéshozatalára
: Basky Balázs
: Basky Balázs
Utazás az online világban, avagy az Y és a Z generáció utazási szokásai
: Horváth Romina
: Horváth Romina
Az influencerek befolyásoló hatása a fiatal nők vásárlási döntéshozatalára
: Klich-Lázár Anna
: Klich-Lázár Anna
Vállalatrész értékesítés előtti értékelés
: Kató Ernő
: Kató Ernő
A COVID-19 járvány hatásai a magyarországi kemping szálláshelyek keresletére
: Szente Sára
: Szente Sára
Jutalom utazás
: Ilosvay Viktória
: Ilosvay Viktória
Generációk a közösségi médiában - avagy az Y és a Z generáció női tagjainak Instagram használati szokásainak vizsgálata
: Pásztor Kitti Mónika
: Pásztor Kitti Mónika
Instagram az üzleti világban
: Ungvári Zsófia
: Ungvári Zsófia
Az Instagram globális térhódítása
: Daróczi Mercédesz
: Daróczi Mercédesz
Gasztronómia utazás Erdélyben
: Balló Ildikó
: Balló Ildikó
A turisztikai élményszerzés motivációi és jelentősége Magyarországon a Z generáció körében
: Fitos Bianka
: Fitos Bianka
Az influenszermarketing hatása a fogyatékossággal élő személyek és speciális igényű személyek vásárlási döntéshozatalára
: Szilágyi Emese
: Szilágyi Emese
Az influenszermarketing hatása a fogyatékossággal élő személyek és speciális igényű személyek vásárlási döntéshozatalára
: Szilágyi Emese
: Szilágyi Emese
Travel & Utazás Az utazási magazinok sajátosságai
: Rókás Anita
: Rókás Anita
Az Instagram és Facebook szerepe az online reklámozásban Magyarországon
: Laczi Dorottya
: Laczi Dorottya
A Z generáció integrálása a turisztikai munkaerőpiacra
: Kulin Vivien
: Kulin Vivien
Online Turizmus- Instagram turizmus a világban és Magyarországon
: Mädl Klaudia
: Mädl Klaudia
Az új termékek bevezetés előtti és bevezető kommunikációjának hatása az okostelefon piacon Az Apple és a Samsung párharca
: Nyikes Anna Dóra
: Nyikes Anna Dóra
A budapesti luxusszállodák közösségi média jelenléte és annak hatása a vendégek szállodafoglalási döntéshozatalára
: Schmidt Nicole
: Schmidt Nicole
A közösségi média hatása az utazás döntési folyamatában
: Lipták Anna Mária
: Lipták Anna Mária
Az utazás motivációinak vizsgálata a személyiség tükrében
: Melis Dóra
: Melis Dóra
Az Instagram lehetőségei a rendezvényszervezésben
: Mühl Klaudia
: Mühl Klaudia
Body positivity az Instagram korában
: Torma Szabina
: Torma Szabina
A nők korhatár előtti öregségi nyugdíjra jogosultsága
: Verhás Tamás
: Verhás Tamás
A Magyar Termék Nagydíj hatása a Darnó-Hús által gyártott húskészítmények keresletére, és a vállalkozás piaci ismertségére
: Kovács Péter
: Kovács Péter
Az Utazás Kiállítás funkcióváltásának vizsgálata
: Szabó Fruzsina
: Szabó Fruzsina
Az Utazás kiállítás fejlesztési lehetőségei
: Sidó Nóra
: Sidó Nóra
Utazás egy mozgássérült szemszögéből
: Csicsely Nóra
: Csicsely Nóra
A rendszerváltás előtti magyar film és politika kommunikációja
: Csery Nikolett
: Csery Nikolett
Instagram - Instant reklám és közösségépítés
: Csáki Gábor
: Csáki Gábor
Különbségek vizsgálata az X és Z generáció turisztikai fogyasztói magatartásában
: Kerekes Kitti
: Kerekes Kitti
A viselkedéskultúra Németországban a rendszerváltás előtti időktől napjainkig
: Bodolay Botond
: Bodolay Botond
A fast fashion szerepe Magyarországon és globálisan a koronavírus előtti és utáni időszakban
: Balla Zsófia
: Balla Zsófia
Az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében
: Molnár Lea
: Molnár Lea
Az ASP rendszer előtti alkalmazások és az ASP rendszer összehasonlítása
: Juhász Anett
: Juhász Anett
Similar Items
-
A TikTok hatása a Z generáció fogyasztói döntéshozatalára
: Tóth Laura -
A Facebook és az Instagram formáló szerepe az utazás döntésére az Y és Z generáció körében
: Jászai Nikolett -
Az influenszermarketing hatása a vásárlók döntéshozatalára
: Óvári Zsófia Zsuzsanna -
Az Instagram hatása az Y és a Z generációra
: Zanati Gabriella -
A klímaválság hatása a szállodák keresletére - Mátra-Bükk és Budapest összehasonlító elemzés
: Károlyi Dóra