Új ruházati márka bevezetése a magyar piacra és márkaépítési folyamatai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kutak Balázs Attila
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:márkaépítés
márkahűség
márkamenedzsment
piaci bevezetés
vállalkozás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39568
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom egy új ruházati márka magyar piaci bevezetésének folyamatát, lehetőségeit, nehézségeit vizsgálja. Számos vállalkozás belebukik a márkaépítés folyamataiba, így a dolgozat ennek elkerülésére keres minél biztosabb módszereket. A kutatás elméleti szinten feltárja, hogy egy újonnan induló ruházati márkát hogyan fogadnának a fogyasztók. A dolgozat végére többek között kiderül, hogy hazánkban érdemes-e márkát indítani, valamint milyen utat kell bejárni ennek érdekében.