L'Oréal Paris termékekkel kapcsolatos elégedettség és lojalitás vizgsálata
Saved in:
Main Author: | Kálló Enikő |
---|---|
Other Authors: | Hlédik Dr. Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | L'Oréal Paris Elégedettség Lojalitás Magyarország |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3960 |
Similar Items
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő
: Takács Enikő
A dekorkozmetikai piac Magyarországon és a L'Oréal Paris márkastratégiája
: Adamcsek Leona
: Adamcsek Leona
A L'Oréal Magyarországon Az imázs és a vállalati kultúra összefüggései
: Sidló Noémi
: Sidló Noémi
Diversification in the cosmetic industry through the company L’Oreal
: Südi Sára Éva
Published: (2019)
: Südi Sára Éva
Published: (2019)
Toborzás, kiválasztás a L'Oréal Magyarország Kft.-nél
: Jónás Dóra
Published: (2007)
: Jónás Dóra
Published: (2007)
A L'Oréal Marketingstratégiájának átalakulása a 21. században
: Hüvös Gabriella Mandula
: Hüvös Gabriella Mandula
A L'Oréal Magyarország Kozmetikai Kft. környezeti hatásmechanizmusának vizsgálata
: Dorozsmai Dorina
: Dorozsmai Dorina
Az üzleti etika szerepe a L'Oréal vállalati stratégiájában
: Törzsök Luca
: Törzsök Luca
A rendelésmenedzsment bemutatása a L’Oréal Professionel márkán keresztül
: Horváth Tímea
: Horváth Tímea
The Image of Women in Commercials - L'Oréal - Because I'm worth it
: Tassi Eszter
: Tassi Eszter
A L'Oréal stratégiája a fodrászati piacon - egy stratégiai döntés előkészítése
: Länger Jelena
: Länger Jelena
Informatikai rendszer által támogatott folyamatfejlesztés a L'Oreal Magyarország Kft.-nél
: Szkok Dávid
: Szkok Dávid
Marketing árképzés sajátosságai a luxusiparban a L’Oréal Magyarország Kft. példáján keresztül
: Csige Noémi Krisztina
: Csige Noémi Krisztina
Új szereplő az illatszerek piacán, a L'Oréal vállalat Maybelline márkájának kiterjesztése
: Csutorás Judit
: Csutorás Judit
The role of brand image and brand identity of L'Oréal Professional Products in the consumer behaviour of Gen Z
: Kádár Luca
: Kádár Luca
Everything Connects to Everything Else - or the Importance of CRM in the E-commerce of L'Oréal Magyarország Kft.'s Active Cosmetics Division
: Zagyi Fanni Fruzsina
: Zagyi Fanni Fruzsina
Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül
: Perge Bianka
: Perge Bianka
Az e-kereskedelem térhódítása; A digitalizáció hatása az Üzleti modell-, illetve stratégiaalkotásra a L'Oréal Magyarország Kft. tükrében
: Kovács Balázs Ignác
: Kovács Balázs Ignác
Ruházati termékekkel kapcsolatos online vásárlási szokások
: Rabi Máté
: Rabi Máté
A környezettudatos termékekkel kapcsolatos fogyasztói szokások vizsgálata
: Szabó Kinga
: Szabó Kinga
Fogyasztói elégedettség és lojalitás T-Mobile mobilszolgáltató esetében
: Móricz Ádám Zsolt
: Móricz Ádám Zsolt
Fogyasztói elégedettség és lojalitás a Nike márka vonatkoztatásában
: Németh Andrea
: Németh Andrea
A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata (elégedettség definiálása, lojalitás modellezése, mérése, empirikus vizsgálat egy adott cég vagy termék/szolgáltatás kapcsán)
: Klekner Mercédesz Lilla
: Klekner Mercédesz Lilla
A dolgozói elégedettség és lojalitás aspektusainak elemzése a Broadmoor Hotelben
: Lakatos Nóra
: Lakatos Nóra
A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban
: Béleczky Rita
: Béleczky Rita
Fogyasztói elégedettség és lojalitás vizsgálata a kereskedelmi bankok lakossági szektorában
: Lukács Adrienn
: Lukács Adrienn
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó
: Rózsa Ildikó
A Paris Budapest Restaurant and Bar étlap elemzése, különböző szempontok szerint
: Goda Orsolya Éva
: Goda Orsolya Éva
A lojalitás vizsgálata a szállodaiparban a pandémia alatt
: Rabi Enikő
: Rabi Enikő
Banki típusú megtakarítások összehasonlítása középpontban a nyugdíj-előtakarékossági termékekkel
: Fandl Zsolt
: Fandl Zsolt
A nők vásárlási döntéseinek vizsgálata a szépségápolási termékekkel kapcsolatban
: Szabadszállási Regina
: Szabadszállási Regina
A saját márkás termék csomagolások dizájnjának szerepének feltárása, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos attitűdjének és viselkedésének megértése
: Ozsváth Teónia
: Ozsváth Teónia
A sörök megjelenése a Paris Budapest Bár itallapján, a sör helye a gasztronómiában
: Németh Gergő
: Németh Gergő
Hamisított termékekkel való kereskedés során kialakuló jogsértés gazdasági és társadalmi hatásai
: Kecskés Viktória
: Kecskés Viktória
Lustaság, lojalitás, hűség? - Vevőmegtartás a telekommunikációs szektorban
: Mécs-Berta Nóra
: Mécs-Berta Nóra
A vevői lojalitás megteremtése az e-kereskedelemben
: Beniczki Virág Anna
: Beniczki Virág Anna
From Posts to Purchases The Effect of L'Oréal's Social Media Marketing on Consumer Behaviour
: Tasnádi Lili Eszter
: Tasnádi Lili Eszter
Lojalitás kialakulása a fogyasztókban hazai zenei fesztiválok esetében
: Pathó Barnabás
: Pathó Barnabás
A vásárlói lojalitás erősítése egy kereskedelmi vállalkozás gyakorlatában
: Bauernfeind Beáta
: Bauernfeind Beáta
A professzionális kozmetikai piacon működő kis-és középvállalkozások, és a Paris Cosmetic Kft. online marketing eszközeinek vizsgálata
: Tőzsér András
: Tőzsér András
Similar Items
-
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő -
A dekorkozmetikai piac Magyarországon és a L'Oréal Paris márkastratégiája
: Adamcsek Leona -
A L'Oréal Magyarországon Az imázs és a vállalati kultúra összefüggései
: Sidló Noémi -
Diversification in the cosmetic industry through the company L’Oreal
: Südi Sára Éva
Published: (2019) -
Toborzás, kiválasztás a L'Oréal Magyarország Kft.-nél
: Jónás Dóra
Published: (2007)