What is the secret behind the success of the “New-wave” Specialty Coffee places in Budapest?
Elmentve itt :
Szerző: | Krekó Noémi |
---|---|
További közreműködők: | Papp adj. Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Specialty coffee New-wave Third wave Light roasting Success |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3974 |
Hasonló tételek
Starting a successful Specialty Coffee Business in Vienna – The Shaggy Dog Coffee
: Felszeghy Bence
: Felszeghy Bence
The new wave of terrorism
: Sipos Krisztina
: Sipos Krisztina
Investigating the importance of coffee in contemporary specialty food stores in Budapest
: Kendik Lili Petra
: Kendik Lili Petra
Spilling the beans - Barista preferences in specialty coffee
: Mórász Mátyás
: Mórász Mátyás
Behind the "success" of the Tunisian revolution
: Ben Ayada Ghada
: Ben Ayada Ghada
The secret of building a successful personal brand in the social media without advertisement
: Soós Evelin
: Soós Evelin
A magyarországi specialty kávépiac helyzete a Goosebumps Coffee Lab példáján
: Bartokos Lili
: Bartokos Lili
Introducing actual wine consumption in Hungary and the new wave, the wine bars
: Béres Sándor Bence
: Béres Sándor Bence
Return of Investment on a new coffee house in the heart of Budapest
: Rákos Zsuzsanna
: Rákos Zsuzsanna
The Transformation Strategy of Commercial Banks Under the New Wave of Internet Finance in China
: Wu Dan
: Wu Dan
A thorough analysis behind the success of the ethereum blockchain during the covid pandemic
: Mayer Richárd
: Mayer Richárd
What factors lead to a successful movie trailer?
: Baranyi Enikő
: Baranyi Enikő
Waving conferences The changing demand of unique event venues in case of conferences in the example of the Európa ship between 2012 and 2017
: Harasztosi Nóra
: Harasztosi Nóra
What factors lead to the successful marketing of iPhone applications?
: Bajor Dávid
: Bajor Dávid
What steps need to be taken by Fyber to implement successful Knowledge Management?
: Harasztosi Martin István
: Harasztosi Martin István
What is the Role of Negative Personality Traits in Becoming a Successful Entrepreneur?
: Nagy Dorottya Borbála
: Nagy Dorottya Borbála
The place and role of Corporate social responsibility
: Dikshant Dikshant
: Dikshant Dikshant
Csődeljárás bemutatása a "Secret Ingatlanfejlesztő Zrt." példáján
: Fehér Brigitta
: Fehér Brigitta
A párizsi place des Vosges
: Zsák Helga, et al.
Megjelent: (2020)
: Zsák Helga, et al.
Megjelent: (2020)
Reconsidering Places and Spaces in Retail Business
: Kovács András, et al.
Megjelent: (2023)
: Kovács András, et al.
Megjelent: (2023)
Leave No Meal Behind!
: Maliatsina Iryna, et al.
Megjelent: (2020)
: Maliatsina Iryna, et al.
Megjelent: (2020)
Analyzing the place and the prospective of the cashmere industry in Mongolia
: Nyam-Ochir Nomundari
: Nyam-Ochir Nomundari
Financing specialties of startup companies in the practice
: Kurucz Ildikó
: Kurucz Ildikó
The Sustainability of Cryptocurrencies and the Technology Behind It
: Áy Szabolcs András
: Áy Szabolcs András
Specialty kávé a hazai kávékultúrában
: Hegedüs Klaudia Tünde
: Hegedüs Klaudia Tünde
Budapesti specialty kávézók kínálatának vizsgálata
: Nagy Norbert Lajos
: Nagy Norbert Lajos
What marketing factors can be influence of successful implementation of innovative telecommunications solutions in schools in England?
: Garamvölgyi Renáta
: Garamvölgyi Renáta
Place branding-Településmarketing Székesfehérváron a királyok városában
: Rabi Nikolett
: Rabi Nikolett
Theatre behind the curtain The importance of social media in the cultural sector
: Burai Eszter Éva
: Burai Eszter Éva
Behind the label Investigating SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.'s private label products and consumer behaviour
: Borbély Ákos
: Borbély Ákos
The psychology behind motivation of employees in small enterprises
: Nagy Péter
: Nagy Péter
Financial crisis history and theories behind them
: Müller Dennis
: Müller Dennis
Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére
: Urbán Réka
: Urbán Réka
The Rationale Behind Anti-EU Views The Case of Hungary
: Moldicz Csaba
Megjelent: (2016)
: Moldicz Csaba
Megjelent: (2016)
Examining Service Quality and Guest Satisfaction at Déryné Bisztró - The Secret Ingredient for Achieving Real Hospitality
: Rigó Laura
: Rigó Laura
The socioeconomic factors behind a democratic transition and the economic path of the new democratic countries over time, with special regard to the United Kingdom and Tunisia
: Toumi Aziz
: Toumi Aziz
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.
: Nagy Zalán
: Nagy Zalán
A kávéfogyasztási szokások alakulása a specialty kávék megjelenésével
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
Placing the Human Being and the Value Contribution at the Forefront - The Hhl's "Leipzig Leadership Model"
: Damme Silvia, et al.
Megjelent: (2020)
: Damme Silvia, et al.
Megjelent: (2020)
Presence of Corporate Social Responsibility In The Coffee Industry
: Bordás Cintia Ilona
: Bordás Cintia Ilona
Hasonló tételek
-
Starting a successful Specialty Coffee Business in Vienna – The Shaggy Dog Coffee
: Felszeghy Bence -
The new wave of terrorism
: Sipos Krisztina -
Investigating the importance of coffee in contemporary specialty food stores in Budapest
: Kendik Lili Petra -
Spilling the beans - Barista preferences in specialty coffee
: Mórász Mátyás -
Behind the "success" of the Tunisian revolution
: Ben Ayada Ghada