A Starbucks marketing tevékenységének bemutatása és a magyar kávépiacra történő potenciális belépésének vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Borhi Tímea |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2009
|
Kulcsszavak: | Szolgáltatásmarketing Kávépiac Marketing-mix |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39770 |
Hasonló tételek
Az utód belépésének hatása az innovativitásra és teljesítőképességre egy generációváltás alatt álló magyar családi cégnél
: Vajda Viktor
: Vajda Viktor
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita
: Takács Rita
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
A Starbucks Marketingstratégiájának Vizsgálata Fogyasztói Véleménykutatás és Szokások Felmérése
: Pap Krisztián István
: Pap Krisztián István
Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
A hazai Starbucks tevékenységének és a fogyasztói szokásoknak az elemzése
: Ambrus Dorottya
: Ambrus Dorottya
Vác, mint potenciális kulturális desztináció
: Ménich Alexandra
: Ménich Alexandra
NFT, a digitális jövő potenciális alapja
: Boronyák Márton
: Boronyák Márton
Panaszszituáció-management a Starbucks kávézóban
: Fodor Zsófia
: Fodor Zsófia
Magyarország mint potenciális helyszín a nemzetközi esküvőpiacon
: Metykó Jenifer
: Metykó Jenifer
A társadalmi felelősség jelentőségének vizsgálata a Starbucks vállalaton keresztül
: Fejes Dominika
: Fejes Dominika
A Starbucks fenntarthatósága és innovatív vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
Könyvpiaci vásárlói motiváció vizsgálata Meglévő és potenciális fogyasztói vélemények összehasonlítása egy magyar sikerszerző esetében
: Szabó-Filep Rita Nikoletta
: Szabó-Filep Rita Nikoletta
Az érzékszervi marketing és alkalmazása a Costa Coffee, illetve Starbucks kávéházakban
: Benkő Inez
: Benkő Inez
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta
: Gál Gitta
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
Panaszmenedzsment a Starbucks kávézólánc egy budapesti egységében
: Buda Blanka
: Buda Blanka
Az online marketing stratégiák lehetőségeinek vizsgálata a vállala-tok számára a Starbucks Magyarország mintáján keresztül
: Bacsik Dorina
: Bacsik Dorina
Az nfl marketingstraégiájának, gazdasági működésének és egy potenciális londoni csapat lehetőségének vizsgálata
: Demeter Alex
: Demeter Alex
Az ország-kép formálásának potenciális lehetőségei és elméleti keretei
: Petrov Nikolay
: Petrov Nikolay
Egy potenciális reklámfelület reklámhordozóvá fejlesztése az alternatív reklámfelületek piacán
: Horváth Balázs
: Horváth Balázs
Balaton turisztikai régió, a benne rejlő lehetőségek és potenciális növelhetőségek
: Balczer Ádám
: Balczer Ádám
A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dobsa Dávid
: Dobsa Dávid
Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben
: Vidor Zsófia
: Vidor Zsófia
Research of Starbucks' Global Value Chain's Alteration Over a Decade
: Lei Renrui
: Lei Renrui
A vevői elvárások és tapasztalatok kapcsolatának vizsgálata a magyarországi Starbucks kávézók marketingmixének függvényében
: Kulcsár Lili
: Kulcsár Lili
A magyarországi kávézási szokások alakulása, és a Starbucks kávézó térhódítása
: Borlai Sára Bernadett
: Borlai Sára Bernadett
A marketingkommunikáció eszközei és azok alkalmazása a Starbucks Magyarország kávéházláncnál
: Kun Enikő
: Kun Enikő
A felelős vállalati attitűd szerepe a potenciális és alkalmazásban lévő munkavállalók döntéshozatalában
: Telek Szilvia
: Telek Szilvia
A CRD IV implementálásakor biztostott tagállami diszkrecionális lehetőségek és azok potenciális következményei
: Dámosy Bálint
: Dámosy Bálint
Ahol egy munkavállaló szívesen dolgozna - Külső munkáltatói márkaépítés hatásai a potenciális munkavállalókra
: Ördög Evelin
: Ördög Evelin
A XXI. században történő márkaépítés lépéseinek vizsgálata és bemutatása
: Vajda Krisztofer
: Vajda Krisztofer
A közösségi média, és azon belül az online nyereményjátékok hatása a potenciális vásárlókra
: Havasi Nóra
: Havasi Nóra
Hazai fesztiválok marketing tevékenységének vizsgálata
: Ernhaft Attila Gyula
: Ernhaft Attila Gyula
BiotechUSA marketing tevékenységének vizsgálata
: Papp Dávid
: Papp Dávid
Egy magyar ruházati termelővállalat Ukrajnába történő termelés áthelyezésének gazdaságossági vizsgálata
: Méhes Balázs
: Méhes Balázs
A Londiner Kft. marketing tevékenységének bemutatása
: Kerényi Dániel
: Kerényi Dániel
A BMW online marketing tevékenységének bemutatása
: Bese Ábel Benjámin
: Bese Ábel Benjámin
Panaszszituáció kezelése az Amrest Kft és a Starbucks Coffee Company példáján keresztül
: Kondorossy Karolina Eszter
: Kondorossy Karolina Eszter
Hasonló tételek
-
Az utód belépésének hatása az innovativitásra és teljesítőképességre egy generációváltás alatt álló magyar családi cégnél
: Vajda Viktor -
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita -
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia -
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi -
A Starbucks Marketingstratégiájának Vizsgálata Fogyasztói Véleménykutatás és Szokások Felmérése
: Pap Krisztián István