Nem a címke teszi a bort! Vagy mégis? A borcímke vásárlást befolyásoló hatása
Elmentve itt :
Szerző: | Riez Viktória |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Borpiac Primer kutatás Csomagolás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39856 |
Hasonló tételek
Visszaút a másik oldalró, avagy egyedül nem megy
: Takács Anna
: Takács Anna
Csomagok hálójában, logisztika nélkül nem megy Az e-kereskedelem a futárszolgálatok szemszögéből
: Bokor Barbara
: Bokor Barbara
A telefonkészülék vásárlást befolyásoló tényezők vizsgálata
: Kelemen Norbert
: Kelemen Norbert
Influencer marketing vásárlást befolyásoló hatása az egri középiskolások körében
: Kozik Emese
: Kozik Emese
Fitnesz influenszerek vásárlást befolyásoló ereje a közösségi médiában
: Fornádi Krisztina
: Fornádi Krisztina
Hogyan kóstoljunk bort? Vakon kóstolás – szubjektív, avagy objektív?
: Kiss Zsófia
: Kiss Zsófia
Ugyanott, de mégis máshol
: Vargáné Molnár Éva
: Vargáné Molnár Éva
A nő nem férfi mégis vezető avagy Női „utazók” a férfiak világában
: Gébele Barbara
: Gébele Barbara
Az automatizált címke tárolás hatása a működésre és teljesítményre
: Hargitai Ágnes
: Hargitai Ágnes
A fűszerpaprika fogyasztás alakulása és a vásárlást befolyásoló tényezők szerepe Magyarországon
: Szabó Mónika
: Szabó Mónika
A Nike vásárlást ösztönző módszerei
: Juhász Gergő István
: Juhász Gergő István
Marketing az építőiparban - Avagy mi teszi hatékonnyá az ágazat vállalatainak kommunikációját
: Gyöngyösi Klaudia
: Gyöngyösi Klaudia
Hiszed vagy nem? Médiahatások és manipulációs technikák
: Csancsár Dorina
: Csancsár Dorina
Vasúti menetjegy vásárlást megvalósító mobilapplikáció fejlesztése
: Maráczy Sándor
: Maráczy Sándor
"Mégis kopik az Opel?" avagy A márka újrapozícionálása
: Németh Gábor
Megjelent: (2013)
: Németh Gábor
Megjelent: (2013)
Az impulzív vásárlást ösztönző marketingtevékenységek negatív hatásai az egyénekre és a társadalmunkra
: Váradi Róbert Miklós
: Váradi Róbert Miklós
Megélni vagy nem élni? Öngondoskodási lehetőségek és szokások 2018-ban Magyarországon
: Szikora Márton
: Szikora Márton
Az elméleti és/vagy gyakorlati oktatásban alkalmazható nem szokványos módszerek feltérképezése, vizsgálata a szakképzésben
: Vecsei Barnabás
: Vecsei Barnabás
A valóságshow valósága A „Való Világ” című valóságshow befogadás vizsgálata, avagy senki sem nézi, mégis mindenki ismeri
: Víg Bianka
: Víg Bianka
A Magyar Államkincstár számfejtési köréhez tartozó Intézmények vizsgálata, társadalombiztosítási önálló vagy nem kifizetőhely feladatainak szempontjából
: Antalné Kercza Szilvia Kincső
: Antalné Kercza Szilvia Kincső
A borospalack és címke lehet több, mint csomagolás? - A külső jegyek szerepe a belső értékek kommunikációjában és a fogyasztói igények alakulásában
: Kalmár Eszter
: Kalmár Eszter
A népművelést befolyásoló tényezők Magyarországon, avagy miért vagy szükség andragógusokra
: Tegzes Márta
: Tegzes Márta
A tévé nem virágtartó, a monitor nem akvárium avagy az elektronikai hulladékok kezelésének problémái Magyarországon
: Mészáros Viktória
Megjelent: (2007)
: Mészáros Viktória
Megjelent: (2007)
Nem anyagi jellegű ösztönzők hatása a munkavállalói motivációra
: Szöllősy Petra
: Szöllősy Petra
A (nem) vállalkozó fiatalok
: Komlóssy Kolos
: Komlóssy Kolos
Miért nem értjük egymást?
: Fedor Mariann
: Fedor Mariann
Szállodák nem csak látóknak
: Bártfai Endre
Megjelent: (2010)
: Bártfai Endre
Megjelent: (2010)
A nem csak keserű komló…
: Csulak Gergely
Megjelent: (2023)
: Csulak Gergely
Megjelent: (2023)
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna
: Jenei Panna
Apa vagy nem-apa, avagy bizonyítási érdekességek az apaság bírósági úton történő megállapítása iránti perben. ; Summary of Canada Market Study
: Etterné Graczár Andrea
: Etterné Graczár Andrea
Home office vagy iroda? A munkavégzés helyszínének kiválasztását befolyásoló tényezők az aktuális járványhelyzet figyelembevételével
: Molnár Antónia
: Molnár Antónia
A reklámzene befolyásoló hatása
: Kökény Cintia
: Kökény Cintia
"...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei
: Lőrinczi Ágnes
: Lőrinczi Ágnes
A nem tudás a legnagyobb kockázat
: Szabados Anna
: Szabados Anna
Szeret, nem szeret A brand love bemutatása a Coca-Cola esetében
: Molnár Andrea
: Molnár Andrea
Görög válság - Görögország áldozat vagy felelős?
: Vastagh Viktória
: Vastagh Viktória
A makroadatok árfolyam befolyásoló hatása
: Németh Attila
: Németh Attila
Szereplők befolyásoló hatása a reklámokban
: Püski Henrietta
: Püski Henrietta
Kommunikációs kihívások nem európai multikulturális környezetben
: Csehi Dávid
Megjelent: (2014)
: Csehi Dávid
Megjelent: (2014)
Agilis projektmenedzsment módszertanok alkalmazhatósága nem IT területen
: Ringhoffer Máté
: Ringhoffer Máté
Hasonló tételek
-
Visszaút a másik oldalró, avagy egyedül nem megy
: Takács Anna -
Csomagok hálójában, logisztika nélkül nem megy Az e-kereskedelem a futárszolgálatok szemszögéből
: Bokor Barbara -
A telefonkészülék vásárlást befolyásoló tényezők vizsgálata
: Kelemen Norbert -
Influencer marketing vásárlást befolyásoló hatása az egri középiskolások körében
: Kozik Emese -
Fitnesz influenszerek vásárlást befolyásoló ereje a közösségi médiában
: Fornádi Krisztina