A LEGO Csoport marketingstratégiájának elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hunyady Máté Gábor
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kereskedelem
marketing
marketingstratégiák
SWOT-elemzés
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39911
Leíró adatok
Kivonat:Napjainkban szinte elképzelhetetlen, hogy egy család valamely tagja ne rendelkezzen LEGO termékkel, akár a kicsiknek szánt Duplora vagy az idősebbeknek gyártott Technic termékre gondolunk. Elmondható, hogy az 1900-as évek közepén indult dániai vállalat mára piacvezető szerepet tölt be a játékgyártás területén. Témaválasztásom azért is esett a vállalatra, mert gyerekkorom egyik legmeghatározóbb játéka volt, emellett a LEGO által gyártott játékok korosztályokat összekötő élményt biztosítanak, arra törekedve, hogy a fiatalok tanulását, logikai gondolkodását ösztönözzék. Ezenfelül Magyarország szerepe kulcsfontosságú a vállalat szempontjából, hiszen az egész vilűgon egyedül itthon gyártják a Duplo termékcsaládot.